2011. március 24., csütörtök

Nora Corbett: Day Nymph :-)

Kész! :-)))  Lassan, de biztosan elkészült. :-/


Félúton egyszer majdnem elsírtam magam...mikor újra kézbe vettem észrevettem, hogy a Flóra elvágta a fonalat, ami a tűbe volt befűzve....aztán észrevettem, hogy az anyagba is belevágott egy kicsit, ráadásul olyan helyre ahová hímeznem kell még....aztán észrevettem, hogy máshová is belevágott...végül most észrevettem, hogy van egy harmadik kis sérülés is. :-S
Nem voltam kicsit sem ideges akkor! :-D Azért szerencsére piciket vágott bele, ált. 1-2 szálat...így más megoldás nem jutván eszembe elővettem a körömlakkomat és azzal megpreparáltam. :-)

Aztán egy kérés, kérdés: a kezében tartana egy szív alakú gyöngyöt, amit én sikeresen elfelejtettem megrendelni hozzá. :-S Ötlet, hogy mi lenne helyette alkalmas? Vagy hagyjam így? Én teljesen tanácstalan vagyok. :-)

Eddig a láthatatlan fonallal nem volt különösebb gondom, de most egyre inkább frusztrál, hogy a kezdésnél és az elvarrásnál mindig gondban vagyok ,hogy hogyan lehetne a legjobban, legmasszívabban megoldani....ugyanis most vasalás után kellett már rá visszaböknöm pár gyöngyöt, mert kicsúszott. :-S

Anyag: Murano 32 count, saját festés kávéval
Fonal: Valdani, Kreinik   Gyöngy: Mill Hill



13 megjegyzés:

Nina 2011. március 24. 17:17  

Gyönyörű!! Szív alakú gyöngy? Szerintem beszaladsz valami gyöngyösboltba, tuti találsz, sokféle van, én tavaly vettem egy hobbiboltban egy kis dobozkával, 3 féle méret is volt benne és 4 színben... :)
Ez az anyagba belevágás... a szívem megállna! :D Mondjuk a visszáján hobbiragasztóval preparáltam volna én is :)
Ugye fixáltad az anyagodat a kávés festés után?

dviki 2011. március 24. 17:57  

Nina, köszi. :-) A gyöngyöt majd megnézem akkor a hobbiboltban. :-)Néha a legtriviálisabb megoldások sem jutnak eszembe. :-S :-D

Ragasztás: érdekes, hogy a hobbiragasztó nekem nem jutott eszembe, pedig használom erre-arra. :-)
Anyagfixáláson mit értesz? A te "útmutatód" alapján szoktam csinálni, festés/áztatás után be a sütőbe pár percre. ;-)

unikat 2011. március 24. 19:07  

Szépséges szép lett!
Szegénykém, el tudom képzelni, mit élhettél át, mikor megláttad a vásznat. Én tuti elájultam volna.
Nagyon ügyesen megoldottad. Gyöngy ügyben Nina már adott tanácsot, én is körbenéznék, s ha nincs, akkor gondolkodnék más megoldáson.
Láthatatlan cérna ügyben járatlan vagyok. Majd jönnek hozzászólni tőlem okosabbak, s hátha segítenek.

Dora 2011. március 24. 19:17  

Nagyon szép :))) Na dehát nekem ez kedvenc képem ugyebár :)

Jaj, de örülök, hogy az én gyerekeim még nem vágtak bele semmilyen hímzésembe. Asszem infarktust kapnék. De még jó, hogy meg lehetett oldani.

A láthatatlan fonalat, én ráhurkolom. Értem ez alatt, hogy bebújtatom a hátoldalán, aztán ugyanoda még egyszer bebújtatom. És persze jó hosszan bújtatok. Nagy gyöngyöknél volt, hogy kétszer is hurkoltam. Eddig nekem még egy sem esett le, pedig nem is mindig mennek nyomban a képeim keretezőhöz.

Dóra 2011. március 24. 20:17  

Nagyon-nagyon szép lett! Egyre jobban tetszik ez a két tündér.

Hát nem semmi, hogy belevágott a csajszid, pedig már nem is olyan kicsi egyik sem.

Én a kezdésnél a láthatatlan szálat félbehajtom, a végét csomózom és miztán az első gyöngyöt felvarrtam, utána átbújtatom a hurkon a szálat. Így tuti nem fejtődik fel a kezdés. Az elvarrásnál meg hurkolok, aztán bújtatom ax x-ek hátán úgy három x alatt, megint ráhurkolom, megint úgy hármat bújtatok, hurkolok, sőt egy sorral lejebb is ugyanezzel eljátszadozom. Szerintem így atombiztos:-DD Bár lehet, hogy túlspirázom:-DDD

Jutka 2011. március 25. 6:45  

Csodálatos!

Nem látom a kis belevágást viszont ha téged zavar egy, egy gyöngyszemmel talán eltudod rejteni...

Judit 2011. március 25. 12:29  

Az utolsó kép a kedvencem. Gyönyörűek a színei a napsütésben!
Gyöngyre én is az mondanám, amit Nina.

Nina 2011. március 26. 17:02  

Igen, a sütésre gondoltam, mert a kv-t, teát valahogy fixálni kell, jelen esteben hővel :) Jó szó jár érte :)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Anita 2011. március 27. 17:30  

Szépséges lett! :)

Ha esetleg nem találsz megfelelő gyöngyöt a hobbiboltban a kis piros gyöngyökből hímezhetsz rá szív alakot.

Én a láthatatlan fonallal úgy dolgozom, hogy egy hosszú szálat fűzök át a tűn, így fokához kerül a közepe. A két végét hosszan bújtatom és az utolsónál hurkolok, mint Dora. Újabban rászoktam, hogy picit megmelegítem öngyújtóval a végét, így keletkezik a végén egy kis göb, nem csúszik át olyan könnyen a fonal alatt. És persze én is jó hosszan bújtatok. Gyöngyözés után a legritkább esetben szoktam vasalni, mert elégetheti a szálat és persze utána potyognak a gyöngyök.

Betsy 2011. március 29. 22:24  

Kedves DViki! Van egy kis apróság számodra a blogmban :)

Monessa 2011. április 4. 10:44  

Vár egy kis meglepi a blogomon!
http://monessa-vadaszgoreny.blogspot.com/