2010. április 2., péntek

Tralala: Duo Printemps

Gyorsan, gyorsan...gondoltam még húsvétig elkészül. ;) A hímzés része gyorsan ment, hiszen a Tralala minták olyan haladósak. :)
A színeken ismét kicsit változtattam. Atalie fonalam még nincsen és bár mellette volt az ajánlott DMC, én mégis egy harmadik félét választottam, mert szerettem volna, ha a színátmenetes fonal kicsit feldobja.:)
Az Atalie Fraise helyett lett CC: House Wine és a Rubis helyett TGA: Weathered Barn.

Anyag: 32 count natúr DMC vászon
Fonal: DMC, CC: House Wine, TGA: Weathered Barn

Pinkeep készül majd belőle a lányok szobájába, remélhetőleg még a mai nap folyamán. ;)
  

8 megjegyzés:

Dora 2010. április 2. 11:39  

Jaj, de nagyon tuti lett! Gyors vagy! És tök jó hangulatos :)

Dóra 2010. április 2. 11:54  

Hát ez tényleg villámgyorsan kész lett! Nagyon jók a színei!

Clinique-Bogi 2010. április 2. 13:59  

Imádom! :-)
Azt hiszem nekem is kellene valami "trallalallalát" hímeznem, annyira feldobja az ember hangulatát :-)

Judit 2010. április 2. 15:58  

Hú, Viki! Te aztán gyors vagy! :)
Aranyosak ezek a minták.

Zsófi 2010. április 2. 17:42  

Tényleg gyorsan hímezhetők a tralalák! Szuper lett, várom készen:)Én is angyon szeretem átmenetes fonalakkal hímezni őket, egész ,máshogy mutatnak.

Márti 2010. április 3. 7:09  

Nagyon szépek, vidámak, színesek... tetszenek!!!!! :))))

unikat 2010. április 5. 20:11  

Szépek, tündériek!