2010. március 31., szerda

Tavasz

Nálunk is "ébredezik a természet". :) Sajnos nem kertes házban lakunk, így megpróbálom becsempészni a lakásba. ;)
Az unokatestvéremmel beszélgettünk ill. ő mondta, hogy az oviban, ahová a kislánya jár ültettek egy kis cserépbe búzát és hogy annyira jól néz ki. Na, erre rögtön lecsaptam és ő is mondta, hogy ők is fognak otthon ültetni...ugye ti is emlékeztek még kisiskolás korunkban a vattán való csíráztatásra?! :)
Múlt hétvégén elültettem egy kis cserépbe a lányok szobájába, hogy majd nézegethetik, ahogy nap, mint nap változik, növöget...de erre az eredményre én sem számítottam! :)))




A tetjén föld van. :))) Pedig nem is nyomkodtam rá a magokra, csak finoman rászórtam a virágföldet...de úgy látszik mégis könyebb volt nekik felemelni, mint átfurakodni rajta. :DDD
Ma reggel azért már leemeltem róluk a "nehezéket", hogy ezután már erőlködés nélkül tudjanak szépen növögetni. :)

9 megjegyzés:

Andulka 2010. március 31. 11:39  

Hát ilyet még nem láttam! Érdekes... Az iskolai csíráztatás? Hát hogyne emlékeznék rá! (pedig nem tegnap volt) :-)))

Szecsi 2010. március 31. 17:40  

Ez jóóóóóóóóó!
:DDD

Timici 2010. március 31. 18:06  

nagyon szuper! biztos a gyerekek is élvezik:o) Én minden nap nézegetem a növénykéimet:o)))
Bencémék oviban csinálták(hagyományörző csoport) Luca napkor ültették el a búzát, hogy karácsonyra szépen kihajtson:o)

Clinique-Bogi 2010. március 31. 21:04  

Ez olyan különleges súlyemelő fajta lehet. :-)
Nagyon vicces.

dviki 2010. április 2. 8:21  

Andi, igaz nem is volt az olyan régen? :)

Timi, én is szeretem nézni, ahogy növöget...szerintem ebből nem lehet kinőni. :)

Bogi, :DDDDDDDD!

dviki 2010. április 2. 8:56  

Dóri, Judit és Reni, ugye, hogy ugye? :)))