2009. október 14., szerda

Szerencsére


...nem maradtam le Marcsi játékáról! :) A gépem végre (több,mint egy hét után) hazakerült a szervizből és így lehetőségem van játszani. :)
Reménykedek a reménytelenben...ugyanis én általában nem nyerek semmit. Most viszont nagyon- nagyon szeretnék!

Hímeztem, hímezgettem idén...bár nem annyit, mint szerettem volna ;) és akkor íme a legújabb kedvenc hímzés:

A vászon, amire hímeztem nagy kedvenc lett (40 countos), kell is belőle mielőbb beszereznem....aztán a minta is szerintem egyszerű, de nagyszerű. :) Ezt a hímzésemet egy doboztetőre álmodtam meg (saját részre), remélem sikerül még idén megcsinálnom. :)

3 megjegyzés:

Anita 2009. október 14. 19:54  

De jó, hogy itt vagy, már hiányoltalak! :-))) A dobozra én is nagyon pályázok, de azért szorítok neked, hátha sikerül, mert megéredemled. Ha mégsem, majd kapsz dobozt valaki mástól...

unikat 2009. október 15. 8:15  

Játékban még én sem nyertem soha semmit, de most nagyon szorítok majd neked!
Örülök, hogy játszol velem, s csodaszép kedvencet választottál.
Neved háromszor kerül a kalapba.

dviki 2009. október 15. 11:47  

Anita, örülök, hogy hiányoztam! :))))
nekem is hiányzott,hogy nem tudom olvasni a blogokat és lemaradok és kimaradok... :DDDD

Marcsi, én örülök,hogy játszhatok veled....jajj, ha még meg is nyerném a dobozkát! ;)