2009. október 15., csütörtök

Gyógynövényes sárkány rr- Klaudia kendője

Egyetlen előnye van csak annak, ha nincs a közelemben szám.gép és net....az, hogy többet tudok hímezni. ;)
Na nem mintha, annyira sikerült volna belemerülnöm, mint szerettem volna, de azért kicsit haladt ez is- az is.

A Sárkány RR-ből most Klaudia kendője van nálam. Megmondom őszintén, az anyag nem lett kedvencem...alig húzom meg a fonalat és mégis, néhol annyira meghúzza a vászon szálait. :(
Remélem azért Klaudiának tetszeni fog, mert igyekszem a lehető legjobbat kihozni belőle. :)

Még mindig nem vagyok vele teljesen kész, a franciacsomók és néhány kontúr még hiányzik.
Erről jut eszembe, hogy kicsit "belekontárkodtam" a keretbe, ugyanis oda belelóg a növény és, ha én meghímzem előre, akkor a keretet utólag nem lehetett volna befejezni. A kontúrozását nem csináltam meg, mert egyrészt azt biztos Klaudia szeretné, másrészt pedig úgy láttam azt utólag is meg lehet csinálni. :)

Kontúr nélkül:




Néhol már kontúrral:


Klaudia, most jutott eszembe, mivel neked még nincs készen a terítő. Te hogyan képzelted: a tálka alja legyen kontúrozva vagy a terítő? Még ki tudom bontani, ha kell.

10 megjegyzés:

Névtelen,  2009. október 15. 13:02  

Nézzenek oda, már kész is van egy virágom:)
Így pont jó lesz a kontúr, nem kell kibontani.

Viszont van egy ötletem! visszaküldenéd nekem, ha már ilyen gyors voltál? Mert akkor a hó végéig megpróbálnám befejezni a keretet, és majd én postázom a soron következőnek.

Névtelen,  2009. október 15. 13:06  

Az anyag nekem sem volt a kedvencem, pont amiatt amit te is írtál, de hát a cashel ilyen, és a színe miatt ragaszkodtam hozzá... bocsi mindenkitől előre is :)

Dora 2009. október 15. 13:44  

Tök szép lett! :) Még egy kész van, nagyon jó :)

dviki 2009. október 15. 13:54  

Lányok, még nincs teljesen kész, de ma szeretném befejezni. ;)

Klaudia, szívesen visszaküldöm, de lehet, hogy holnap nem fog menni, csak hétfőn, remélem úgy is jó lesz.:)

Anita 2009. október 15. 14:00  

Szeritnem is szép! :-) Hamarosan én is nekiállok a Doráének, és akkor lesz még egy, de előtte befejezem Klaudia gyümis terítőjét.

Én szeretek a cashelre hímezni, legalábbis a rózsínre tök jó volt 2x2 szálon (az 1x1-et csak azért nem szerettem, mert le fel kellett öltögetni).

Dora 2009. október 15. 14:06  

Az már majdnem kész van Viki, már nem sok hiányzik. Ennyivel az enyém sincs, mert még a nevem nem irtam rá. Valahogy nem volt lelkierőm hozzá, pedig valszeg 10 percnél többet nem venne igénybe.

A chashelt én sem szeretem. Arra van a Vonatos himzés Kolosnak, de utálom.

Anita, minket Vikivel nem rémit meg a le-fel öltögetés, mert mi pont igy szeretünk :)

Anita 2009. október 15. 14:10  

Tudom, hogy nálatok ez a nyerő! :)))

Egyébként kezdem gyanítani, hogy a cashelnél színe válogatja, mennyire jó rá hímezni, mert a rózsaszínt nagyon szerettem, de a barnát már sokkal kevésbé, amire a Ralina féle kézimunkatásak készül(ne).

dviki 2009. október 15. 14:32  

Apropó, Klaudia! Még te sem tetted nyilvánossá, hogy milyen betűket választottál!?
Bizony, bizony a keretben, feszes vásznon való fel-le öltögetésnél nincs is jobb! :)))

Névtelen,  2009. október 15. 18:31  

Viki írtam a közös blogra a betűkről.
Nem baj, ha csak hétfőn postázod, szerintem egy hét is elég lesz, hogy befejezzem a keretet. (Legalábbis remélem :D)

Melinda 2009. október 15. 19:18  

Nagyon szép lett!
Imádom ezt a mintát!