2009. július 9., csütörtök

Mirabilia: Mermaids of the Deep Blue


Íme, a szerelemhímzés ( a legnagyobb!), amiért egy kis időre félretettem az LHN hímzésemet! :) Egy ici-picivel előrébb járok már,mert tegnap is böktem bele (vittem magammal a kis családi kiruccanásunkra). :D

Imádom! Az anyag is gyönyörű (Belfast Amsterdam blue) és a hímzés színei is nagyon közel állnak hozzám, hiszen kedvenc kékes-zöldes-türkizes színeim vannak benne, akárcsak a Nora Corbett féle F betűben! ;)
A Kreinikek és Mill Hill gyöngyök még nincsenek meg hozzá, most egy kis időre kiköltekeztem magam, de először úgyis a DMC-s részét hímzem, ezért azok még ráérnek.
Ezt a hímzést egészen biztosan szinte azonnal be fogom kereteztetni és méltó helyet fogok neki keresni a lakásunkban! Valószínűleg a nappali-hálószobánkba fog kerülni, ugyanis most tervezem kifesteni....halvány türkizre, így szerintem csakis oda kerülhetnek majd a "sellőtestvérek"!!! ;)

14 megjegyzés:

Dora 2009. július 9. 14:48  

Jaj, de csuda szép lesz! Én is szeretem ezeket a szineket!

Dora 2009. július 9. 14:48  

Irok ám mailválaszt, ha lesz kicsit hosszabb egybeidőm!

Móni 2009. július 9. 15:05  

Nagyon szép lesz! A színek nagyon jól passzolnak egymáshoz!
Viszont a blogod is nagyon szép lett! :)))

Edit 2009. július 9. 15:45  

Gyonyoruek a szinei! Jo nagy munka lesz, ha jol sejtem.

Melinda 2009. július 9. 18:07  

Szépséges lesz!:) Szeretem ezeket a színeket én is.

dviki 2009. július 9. 20:50  

Dóri, ugye? :))) A levelet várom ám! ;)
Móni, köszi! Szerintem is nagyon-nagyon! ;))))) Örülök, hogy a blogom is tetszik! :)
Edit, nem lesz ez annyira nagy,ha jól emlékszem 156 x 312 öltés.;)
Melinda, szerintem ezeket a színeket nem is lehet nem szeretni! ;)))

Timici 2009. július 10. 0:36  

milyen gyönyörűen hímzel!!! gratula
szép lesz nagyon:o)

Dóra 2009. július 10. 16:13  

Jaj, nagyon szép lesz! Melyik is ez?

Anita 2009. július 10. 20:12  

Na megvan ám annak is a hátránya, hogy readerben olvaslak, most látom csak az átalakulást. Jó lett! :-)
És a sellő is tetszik...

Úgyis olyan rikán jársz nálam, várlak szeretettel meglepivel! ;)

unikat 2009. július 11. 5:51  

Hű, de szép lett valakinek a blogja!
Gratulálok! Olyan friss, áttekinthető, szép!
a sellőd is gyönyörű!
Én valahogy a kék vászonhoz sosem mernék nyúlni, s tessék, milyen szép lesz rajta a sellőd.
Alig várom,hogy többet mutass!

dviki 2009. július 11. 9:41  

Timici, köszönöm! Jól esik a dicséret,kinek nem!? ;))))))

Dóra, hát ez a Mermaids of the Deep Blue!:DDDDD Komolyra fordítva a szót itt megnézheted, milyen lesz készen: http://www.mirabilia.com/crossStitchFrames/md85.html :)

Anita, nem is igaz, hogy ritkán járok nálad! Naponta megyek és nézelődök, de anyuéknál lassab a net, így most megritkultak a kommentjeim, de nemsokára belelendülök! :) A díjat pedig köszi! :)))))))))

Marcsi,örülök ,hogy neked is tetszik a blogom, majd még menetközben kisebb csinosítgatásokat végzek rajta! :)
Ez a kék vászon szépséges, szerintem egyszer próbáld ki te is!:)

Delfike 2009. július 11. 9:46  

Nagyon jó lett a blogod!!!

Nekem is nagyon tetszik ez a kép,főleg ha azt nézzük,hogy ami vizes,sellős minden kép jöhet nekem is!!! :)

Dorottya 2009. július 11. 9:59  

Én is nagyon szeretem a sellőket (is)
Ezt a képet 1x én is elkezdtem... saját festésű anyagra.... csak aztán rájöttem, hogy " picit" nem fér rá az anyagra...illetve pont ráfért volna.... egyetlen sor sem maradt volna sem alul, sem felül....Aztán másik Sellő lett a dologból..... nagyon szerettem hímezni.
Szép lesz nagyon!!!!!!