2009. július 13., hétfő

Ezt nem lehetett kihagyni - Giveaway by Rita


Először úgy gondoltam, hogy én ebből most kimaradok, mert nem fogok elkészülni a határidőig... aztán mégsem tudtam megállni, így hétvégén két kis "szösszenetet" én is elkészítettem. ;)
Az egyiket miniben hímeztem és bár mondhatnám, hogy a végeredményért megérte...de mégsem. :D
Az anyag 28 countos volt és erre nekem az 1 szálon 1 szálas hímzés kicsit nehézkesen ment, mert nagyon erőltetnem kellett a szememet. Azt viszont le kell írnom ,hogy a végeredmény nagyon tetszik (igaz a kinagyított fényképen látszik, hogy néhol hibáztam ) lehet, hogy majd más countszámú anyagra megpróbálom.;)))


Ezután kihímeztem egy másik mintát is, azt már "normál" méretben vagyis ugyanerre az anyagra csak már 2 szál fölött 2 szállal.





Végső formájukat még nem tudom, most nagyon affelé hajlok, hogy a miniből hűtőmágnest csinálok....a másikon még töröm a fejem.;)



7 megjegyzés:

Dora 2009. július 13. 16:45  

De szépek!
Én is böködök még egyet, 1x1 szálon, csak szerintem azzal nem leszek meg a határidőig :)

Szentpyr 2009. július 13. 17:55  

Még hogy szösszenetek... olyan jó, hogy két mintát is kihímeztél! Szerintem baromi jók lettek! Hmm... nem is tudok dönteni, kicsi...nagy... mindkettő másért szép!:)
Viki, milyen jó, hogy meggondoltad magad!;)
Felírtalak, de fel ám!:)

Zsófi 2009. július 13. 19:59  

Hibák? Én csak nagyon szép x-eket látok!!! Kiváncsi vagyok, hogy fejezed be.

Edit 2009. július 14. 8:53  

De szepek! Nagyon tetszik mindketto!

dviki 2009. július 14. 10:49  

Dóri, az első kettőt láttam már, a tieid is szépek (én is nézegettem azokat a mintákat is;)) és várom, hogy megmutasd a harmadik darabot is!

Rita,köszönöm!!! :)))))))))))))))))))

Zsófi, majd mutatom azt is, ha végleges formát öltöttek! :)

Márti, Edit nektek is nagyon köszi! :)))

unikat 2009. július 14. 19:27  

Hű, de belelkesedtél a hímzés közben.
Gyönyörűen hímzel továbbra is.