2009. május 13., szerda

Sárkány Sal -haladásom

A múlt hétvégét anyuéknál töltöttük és csak ezt a hímzésemet vittem, azzal a konkrét szándékkal, hogy most aztán irtó sokat fogok bele böködni! ;) Tegnap is ezt böködtem, de nem sokat haladtam.:(
A Kreinik fonal újdonság nekem, először a leírás szerinti két szállal hímeztem, de nemigazán ment és nem is tetszett a "végeredmény", ezért kibontottam és egy szállal folytattam, szerintem így sokkal jobb.
Aztán még bontanom is kellett (természetesen) elszámolás miatt, nem is egyszer. ;)

11 megjegyzés:

Anita 2009. május 13. 10:37  

Nagyon haladsz! :-)) Szép lesz a tiéd is, ahogy elnézem. Azt hiszem, egy kicsit én is visszatérek rá, háthat még alakul valamennyire a hónap végéig.

Névtelen,  2009. május 13. 10:44  

Jól alakul:) Én is pont tegnap vettem elő újra, szeretném a taliig kihímezni a dmc-s részt, mert ugye kreinikem még nincs...
tényleg jösz Anitához?

Dora 2009. május 13. 10:51  

Hu, tök jó :) Én is pont most terveztem elővenni :-D Úgy látszik egyre jár az agyunk :)
Tényleg Viki, ugye jösz!

Anita 2009. május 13. 11:04  

Én is kérdezem, hogy ugye jössz? :-)
Írtam emilt megkaptátok?

Melinda 2009. május 13. 11:10  

Nagyon szépen alakul a hölgy!;)

unikat 2009. május 13. 17:37  

Nagyon szép minta, csodaszépen elkészítve!

dviki 2009. május 13. 19:12  

Sárkány lányok! Tegnap megpendítettem a férjemnek, hogy mennék...persze meg kell oldanom a csajok lepasszolását is.:) Nem akarom elkiabálni,de ha minden összejön, akkor ott leszek! :D A részleteket e-mailben megbeszéljük! ;)

Melinda és Marcsi, köszi! :)))))))))

Anita 2009. május 13. 20:42  

Akkor csak csendben mondom, hogy hurrá! :-)
Írj, ha tudsz pontosabbat.

Soleil 2009. május 13. 22:28  

Hú, ez nagyon klasszul alakul! Érdekes, én meg két napja vettem elő, hogy kéne bele bökögetni egy kicsit:-DDD Aztán csak nézegettem... Már vagy egy hete tű se volt a kezemben.De jó, Viki, örülök, hogy te is jössz a talira:-D

Dóra 2009. május 14. 8:12  

Látom mindenki a lelkiismeretére hallgat. Én is elővettem múlt héten és most pénteken tuti fotózni is fogom. Felváltva készül az RR kendővel.

Viki! Nagyon szépen haladtál! És még mindig szépek az x-ek, de gondolom ezzel már az agyadra megyek! Már várom, hogy élőben végigtapizzam a hímzéseid.

Dorottya 2009. május 14. 11:09  

Nagyon jól alakul!!
Lányok, akkor majd én is előveszem egy kicsit.... nézegetni :D (hátha kitalálom mi legyen belőle...)
Viki, ne izgulj! Jóóóó lesz!! Várunk!