2009. május 7., csütörtök

RP - ajándék anyák napjára

Anyag: 27 count Zweigart Linda
Fonal: DMC 221


Én ezzel a két kis aprósággal fogom meglepni anyák napja alkalmából anyukámat. :) Tudom, kicsit késve kapja meg, de ő már hozzá van szokva. ;)))

A "lógóka" Renato Parolin: Amitié mintája, kicsit másképpen. Én a közepére az idei évszámot hímeztem, 1x1 szálon. A hátulja pedig szép kisvirágos mintájú anyag.



A pinkeep szintén RP, az Alfabetario: M-ből egy részlet. Ez volt az első pinkeepem és bár legutóbb Barbinál is láttam a készítéséről tutorialt, azért "elszöszöltem" vele egy kicsit és nem kicsit meg is égettem a kisujjam a ragsztópisztollyal. ;) De ez nem vette el a kedvemet, fogok még készíteni ilyet ajándékba és saját részre is. ;)
Ennek a hátulja is kisvirágos mintájú anyag, nem ugyanolyan, mint a szívé csak hasonló.

8 megjegyzés:

Márti 2009. május 7. 14:19  

Nagyon-nagyon szép lett mind a kettő, csak nézek...és zenélek ;), mint mindig!!!

Dora 2009. május 7. 15:16  

Hu, de szépek! Nagyon tetszenek!

Anita 2009. május 7. 15:20  

Gratulálok a műremekekhez! :-)

unikat 2009. május 7. 16:50  

Csodaszépek lettek!
A fotók is annyira jók róla, nagyításban csak csodáltam a finom részleteket.

Én is készítettem egy RP szivecskét pár hete, csak várom a pillanatot hogy megmutassam, s szintén az első pinkeepem-et, szintén Barbitól tanulgattam, és szintén elmolyoltam eleget vele.
Az ujjadra gyógypuszi, mert tapasztalatból tudom hogy mennyire fáj.

Melinda 2009. május 7. 18:16  

Gyönyörűségesek lettek! Meg nem mondaná senki, hogy ez az első pinkeep-ed!;) Anyukád el lesz ragadtatva.:)

Szentpyr 2009. május 7. 20:16  

hűűű micsoda szépségeket készítettél!! és a pinkeep nagggyon pöpec;)!

dviki 2009. május 11. 9:39  

Lányok, nagyon jól esik, amit írtatok! Köszönöm! :)))

Zsófi 2009. május 13. 10:47  

De szép ajándék!!!