2009. április 15., szerda

Tralala :Lutin d'Eté

Tegnap sikerült befejeznem. :) Tetszik, tetszik, de....most nagyon nagy késztetést érzek rá, hogy a másik hármat kézzel festett fonalakkal csináljam!
Egyébként szeretek DMC-vel hímezni, szépek a színei és ami nálam nagy előny, hogy lehet mosni! Kicsiny panellakásunk, kicsiny sarkában van egy kis helyem, így a hímzéseket nem mindig rakom el.Nem is tudnám hová. ;) Így aztán porosodnak a polcon, ezért szeretem kimosni miután elkészültek.
A kézzel festett fonalakkal készült hímzések egy "más színvilág", viszont nem lehet őket mosni! :(((
Az I thee wed-emmel is milyen gondban voltam, mindig el kellett "dugni", hogy ne érje por, a lányok nehogy összetapizzák.

És Rita mintha ráérzett volna a dilemmámra, így aztán most még nagyobb a kísértés, hogy rendeljek hozzájuk gyönyörűséges CC fonalakat! ;)))


Tralala : Lutin d'Eté
Anyag: 32 count Belfast #770

17 megjegyzés:

Melinda 2009. április 15. 12:32  

Nagggyon helyeske lett!:) És igen, a dilemmádat értem: a kézzel festett fonal azért csak kézzel festett...:D Mi lenne, ha bezacsiznád a kincseidet, amikor épp nem készülnek?

Márti 2009. április 15. 12:54  

Nagyon szép lett, gyönyörű színeket válogattál össze!!!! Én is minden hímzésemet kimostam - aztán megjártam, amikor kimostam a CC fonallal készített LHN képemet - azóta a DMC-vel készülteket sem mosom ki... és nem is kell!!!

A nyuszis szívecskék nagyon jópofák lettek, gondolom volt ma öröm az oviban! ;)

Lilang 2009. április 15. 14:30  

Klassz színeket használtál :)

Dora 2009. április 15. 16:22  

Szerintem is jó lett!
A kézzel festetteknek más hatása van, de szerintem így is jó!
Sajna én is mostam ki kézzel festetett, de én nem tanulok ám a hibámból, én 2x is elkövettem :-DDD

Zsófi 2009. április 16. 7:48  

Szép lett! Én pont tegnap este álltam neki, hogy elkészítsem, idővel sikerül is:)

dviki 2009. április 16. 12:36  

Márti, :)))))))) Apropó, te mikor kezded el? Remélem minél később, mert enni fog az irigység, ugyanis biztos vagyok benne, hogy kézzel festettekkel fogod csinálni! :DDDDDDDDDDDDDD

Lilang, köszi! :)

Dóri, általában én is képes vagyok többször elkövetni ugyanazt a hibát.;)

Mazsola, majd megyek és jóóóóól megnézem a tiédet is!

dviki 2009. április 16. 12:38  

Melinda, tudod az a baj, hogy kicsit lusta vagyok mindig elpakolni őket. :( Szeretem, ha elől vannak és amikor van egy kis időm, akkor csak lehuppanok melléjük és hímzek. :)))
Azért biztos, hogy el fogom őket csomagolni, mert féltem őket! ;)

Melinda 2009. április 16. 13:15  

Jaj, hát én az elcsomagolást nem úgy értettem, hogy hét lakat alá!:D Hanem mondjuk egy uzsonnás zacskóba vagy egy ún. bugyiba. Csak éppen, hogy ne porosodjanak. De nem okoskodom itt tovább!;DDD

dviki 2009. április 16. 13:43  

Melinda, tudom, hogy értetted. ;))))

Szecsi 2009. április 16. 16:52  

Nagyon klassz lett!
És most választ kaptam a kézzel festett vagy ne kézzel festett fonalból kezdjek neki egy új szerelemhímzésnek dilemmámra is;)

szisze 2009. április 16. 20:41  

Hát DMC-vel is gyönyörűek lettek a színei!! És nagyon gyors vagy! Gratula!

unikat 2009. április 16. 21:48  

Olyan élőek ezek a színek!
S nem semmi lehetett ilyen sűrű kis vászonra. Nagyon tetszik.
Mit készítesz a kész munkádból?
Kép lesz,

dviki 2009. április 17. 11:24  

Szecsi, a szerelemhímzéseket nincs mese "kiemelten" kell kezelni, tehát kézzel festett fonal illik nekik! :DDDDD Aztán elragad a hév és már egyre többet szeretne az ember lánya velük hímezni!
Csak halkan súgom meg, hogy most rendeltem Ritától pááááár darabot! ;))))))

Bogi, Szisze nektek is köszi!!!

Unikat, nem olyan sűrű ez a vászon, csak 32-es.;) Én még kisebbre nem hímeztem, bár nagyon kacérkodom a 35 és 40 coutosokkal. ;))))
Mivel ez egy 4 darabos (évszakos) sorozat,én úgy döntöttem képek lesznek belőlük a csajok szobájába, azonos méret, azonos keret. :)

Nina 2009. április 21. 15:52  

Viki, meghívót adok, de kérek mélcímet, hiába keresem a címlistában a gmélemben, nem talállak :(

Zsófi 2009. május 16. 8:56  

Küld el nekem az e-mail címed! A profilomban ott az enyém:)