2009. április 14., kedd

Tida nyuszis szívkavalkád :)

Engem is elkapott a Tilda láz, így gyorsan kipróbáltam tudok-e én ilyet!?
Fanniék az oviban holnap tartják a húsvétot és mivel a fiúk meglocsolják majd őket, cserébe nekik valami kis ajándékot kell adniuk. Gondoltam idén előrukkolok valami sk. dologgal és nem csak elmegyek a boltba és veszek egy nagy adag csokit. ;)

Megpróbáltam "fiús" összeállítást készíteni, ugyanis két lány mellett a rózsaszínhez vagyok szokva. :D Arról nem is beszélve, hogy 3 barátnőm is csupa lányos anyuka (2-2 és 3 csajszival).
Apropó nekik is ilyen szívekkel készültem ill. szégyen,nem szégyen még nem vagyok kész velük. Idén nem tudtam velük találkozni, így majd postán juttatom el hozzájuk és így belefér egy kis csúszás. Eddig még mindig csúszásban voltunk az ajándékozással, volt, hogy a karácsonyit márciusban kapták meg. :DDDDD

Visszatérve a fiúk ajándékához,íme:




Majd mutatom a "lányos" kollekciót is, remélhetőleg egy-két napon belül. :)

13 megjegyzés:

Melinda 2009. április 14. 10:49  

Hűűűű, Viki, ezek TÖK JÓK!!! Amúgy is odavagyok én is ezekért a Tilda-holmikért...:D Ilyen szupert tuti csak a te lányodtól kapnak majd a fiúk!:))

dviki 2009. április 14. 12:26  

Melinda, nagyon- nagyon köszi!!!:)Jól esik a dicséret, még ha tudom is,hogy nem lettek tökéletesek. ;)
Te nem csináltál még? Mert ha nem, akkor vágj bele nyugodtan,mert nem nehéz! ;)

Anita 2009. április 14. 13:36  

Szerintem elég fiúsak lettek! Na meg szépek is... :-)))

Melinda 2009. április 14. 15:21  

Én spec nem látok benne hibát, de biztos van, ha te mondod...:D
Én még nem gyártottam ilyesmit és látom, hogy valóban nem túl bonyolult, de akkor is...!!! Nagyon szuperek! Jó az anyagválasztás, nem utolsó sorban.;))

Melus 2009. április 14. 20:54  

nagy nagy dícséret:)
gyönyörűeket gyártottál várom a folytatást a csajosakkal:D
nemtom én is mostanában rózsaszín lázban égek és ha lesz gyerekem remélem az enyém is kiccsaj lesz:D:D:D

Delfike 2009. április 15. 7:15  

Aranyosak lettek. :)

Dóra 2009. április 15. 8:28  

Tök rendes anyuka vagy! Nagyon klasszak lettek! Mehetünk locsolni mi is? ;)

dviki 2009. április 15. 12:25  

Lányok,mindenkinek köszi! :))))))))))

Dóra, nem vagyok én rendes anyuka, csak szeretem, ha dicsérnek! :DDDDDDD
Locsolni jöhetnétek, de csak a csajokat, mert én gyerekkorom óta nem vagyok kibékülve (enyhén szólva) a locsolkodással. ;))))))))))))))))

Dora 2009. április 15. 16:21  

Viki, nagyon tutik lettek! olyan jó ilyen sokat egy kupacban látni!

dviki 2009. április 15. 18:54  

Köszi,Dóri! Én is úgy szerettem nézegetni őket, így egy kupacban! :)))

szisze 2009. április 16. 20:44  

A tieid is nagyon üdék! Jövőre én is készítek ilyet! idén szerencsés voltam, mert kaptam! :)

unikat 2009. április 16. 21:44  

Nagyon helyesek lettek!

dviki 2009. április 17. 11:26  

Szisze, kapni is jóóó ilyen szépségeket!

Unikat, neked is köszi!!!