2009. április 5., vasárnap

Sárkány SAL :)))



A sok vigyor azért van a cím után, mert annnyira jó, hogy már (talán?) én is a Sárkánycsapat tagjaként hímzem a Trick or Treat Fairyt!
Egy hete beleböktem a tűmet, de csak most jutottam el odáig, hogy érdemes megmutatni.
Az anyagom Zsuzsától van, 28 countos Zweigart Vintage Cashel 3009. Nagyon tetszik!!!
Még régebben rendeltem belőle, de mikor Dóri meghívott a Sárkánylányok közé rögtön tudtam, hogy én erre fogom hímezni. ;)

Egyelőre nincs hozzá egyetlen darab Kreinik fonalam és Mill Hill gyöngyöm sem, de nemsokára megrendelem.
Ez lesz az első Sárkány SAL-om, az első gyöngyös és Kreinik fonalas képem, ezért szeretném "eredetiben" megcsinálni. ;))) Majd meglátom sikerrel járok-e,mert a 3514-es Kreiniket már a Nora Corbett F betűhöz sem tudom hónapok óta megrendelni és ehhez szintén kellene. :(

Delfike, te hogy haladsz? ;)

10 megjegyzés:

Dora 2009. április 5. 19:37  

Ezzel a vintage cashellel én is szemeztem már, de szerencsére nincs pénzem rá, ráadásul csak úgy kéne, mert miért ne ;) Ahogy Dorottya jól megaszondta a legutóbbi talin, "bármire jó lehet" :-DDDD

Nekem most azért áll a dolog, mert nincsenek meg a gyöngyeim, meg kreinikekt. Csak ez a 3514 van, mert az kellett a betűkhöz ;)

dviki 2009. április 5. 19:39  

Te szerencsés!Különben nem értem, hogy miért nem tudják mostanában beszerezni ezt a Kreinik-et?
A vásznat én is "csak úgy" és "bármire jó lehet" alapon rendeltem! :DDDDDDDD

Anita 2009. április 6. 8:40  

De jó, hogy mutatod! :-) Szép az anyag is, de jól haladsz a tündérkével is.
Nekem is hiányzik még pár gyöngy és Kreinik, de mivel én nem haladok valami villám tempóval, még kitartanak egy darabig.

Dóra 2009. április 6. 19:21  

Tüzetesen megvizsgálatam közelről is az x-eket. Szerintem jól megy neked 32-re is a tökéletes ikszelés:-DDD Jól haladsz! Basszus, nekem is elő kéne vennem.... De még nyomom a fekete x-eket egy ideig a Vermeerbe. Amíg van lendület, addig ki kell használnom:-DD

dviki 2009. április 6. 21:02  

Melinda, lassan, de biztosan. ;)

Anita, köszi! És igenis te is jól haladsz munka mellett! Ha én dolgoznék és még mellé annyi programom is lenne,mint neked ;), akkor biztos, hogy sokkal kevesebbet tudnék hímezni. :D

Dóra, melyik x-eimet vizsgáltad meg tüzetesen? Csak mert a tündérem 28-asra csinálom, azért láthatod szépnek. ;)))
A Vermeer-edet megnéztem és már Dórinak is írtam, hogy minden elismerésem azoknak, akik ilyen nagy "telibe" hímzést böködnek!

Névtelen,  2009. április 7. 8:39  

Szépen alakul! Máris előbbre tartasz, mint én! De semmi pánik, még sok idő van májusig! Egyébként gyöngyök még nekem sincsenek, de amíg nem hímzem ki, nem is izgatom magam rajta :)))

Dóra 2009. április 7. 9:36  

Jé, tényleg 28-asra csinálod:-DDD Az anyag nevére emlékeztem, de valahogy fel sem merült bennem, hogy nem 32-es:-DDD

dviki 2009. április 7. 9:45  

Claudius, lehet, hogy pillanatnyilag előrébb tartok vele, ennek meg is van a következménye: a lakás lassan olyan, mint egy szemétdomb,mert napok óta hímeztem és nem pakoltam,takarítottam! :DDD Most pedig a közelgő húsvét miatt neki kell állnom, így a tündérkém pihenni fog egy kicsit. :(

Dóra, :DDDDD!