2009. március 31., kedd

Tralala itt, Tralala ott...és már nálam is! :)

Már régóta szemeztem a Tralala mintákkal és most, hogy a blogokon "jártamban-keltemben" találkozom velük, úgy gondoltam én is belebököm a tűmet egybe...aztán jöhet a következő. ;)
Mivel tavasz van (lenne!), ezért egy kis tavaszias mintának álltam neki. Ez is "4 évszakos", úgyhogy szépen sorban szeretném megcsinálni mindegyiket.:)

Most itt tartok:


Tralala Collection: Lutin d'Eté


Már régebben le akartam írni, amit Dóra már leírt a Mirabilia nőciknél, hogy valahogy a 32 countos anyagon nekem sem olyan szépek az x-eim.:(
Pedig már a legkisebb tűmmel hímzem, de mégsem az igazi.

7 megjegyzés:

unikat 2009. március 31. 9:49  

Ne mondd, hogy nem szépek, mert igenis azok!!!
S a minta és a terv is az.
Én is most pont ilyen anyagra hímzek, de az x kevés benne, s nekem még alapból is van sokat javítanom az x-eimen. De nézem, nézem a nagyított képeiden, hová kell eljutnom.

Melinda 2009. március 31. 11:56  

Nagyon helyes darab!:) És tényleg szépek az x-ek is!!! Bár érdekes, nekem sem fekszik a 32ct...

Márti 2009. március 31. 13:13  

Nagyon szép, nekem is ezt kellene bökögetnem, hogy a téli már meg van!!! Köszi a löketet!!! ;)))

Ja... és persze tök jók a színek!!!

Clinique-Bogi 2009. március 31. 14:39  

Az x-ek szépek, ráadásul én is a "fordított" öltéssel hímzek.
Vigyázz! Tralalát abbahagyni képtelenség és így, hogy elindultál Te is a lejtőn, csak gratulálni tudok. :-D

dviki 2009. március 31. 17:14  

Unikat,köszönöm, de neked sem kell szerénykedned, hiszen te is szépségeket készítesz! :)

Melinda, neked is köszi. Akkor nem csak nekem van egy kis gondom a 32 countosokkal.;)

Márti, te mindig tudod mit kell írni.;) Majd figyelem, hogy nálad mikor bukkan fel a minta, a tied biztosan kézzel festett fonalakkal lesz "megbolondítva"! ;)))

Bogi, eddig fel sem tűnt nálad, pedig általában ezt meg szoktam figyelni...de véééégre valaki, aki szintén "fordított" x-eket hímez! :D

Márti 2009. március 31. 21:38  

Csak jelzem... Szisze is fordított X-ekkel hímez!!! ;)
Elárulom, hogy elszámolás miatt a Tralala : Jardin d'hiver képemnél az egészet fordított x-ekkel kellett volna végig hímeznem és nem ment! - szinte az egész képet oldalról hímeztem... még a mintát is az oldalára fordítottam... ;))))
Naeztjólmegaszontam...

Ja... és most kapcsolok! Visszajárós!!! :)))

xenasi 2009. március 31. 21:49  

de jól néz ki :DD nagyon tetszenek a színei