2009. január 17., szombat

Házikó(k)


Végre kész lettem az első házikóval! Azt hittem ill. reménykedtem, hogy hamarabb kész leszek vele, de a két kiscsajom nem így gondolta. ;)
Szeretem hímezni, azóta már párat böktem a februári mintába is és úgy tervezem, hogy ma is fogok bele párat bökni.
Mikor fényképeztem még nem volt ráhímezve a "Január", mert magyarul szeretném feliratozni és keresgélnem kellett megfelelő betűket. :D
Azóta már kész van ez is, majd a februárival együtt mutatom!

Szeretnék még böködni az "I thee wed"-be is, de egyelőre ez az egy q-snap keretem van és így mindig cserélgetnem kell a hímzéseken.:(
Egyébként érdekesek ezek a q-snap rámák, ezt Angliából rendelte nekem egy kedves nlc-s topiktárs. Amit viszont sok helyen látok (Dóránál és még sok más blogon) azok nem ilyenek. Igazából az enyémben zavar, hogy hiába nagy a ráma, rövid a rápattintós része, ezért a sarkoknál nem feszül ki az anyag! Remélem érthető voltam.;)
Igaz van egy kis kerek, fa hímzőrámám is, de azt nagy mintáknál szintén állandóan mozgatni kell, ezért azt most hanyagolom.

2 megjegyzés:

unikat 2009. január 17. 10:54  

Nagyon tetszik. S jövök megnézni a februárit is. Hajrá!