2009. január 13., kedd

Csatlakozom...

Csatlakozom a többséghez. ;) Eddig mindig úgy voltam vele, hogy egyszerre csak egy hímzést csinálok és ha befejeztem, jöhet a következő.
Aztán tegnap nem bírtam tovább. Most éppen az "I thee wed", Blackbird Design mintát hímzem ( köszi, Rita!),



viszont a monoton zöld domb hímzése kicsit kezdett unalmassá válni. Arról nem is beszélve, hogy a szöveget is többször vissza kellett bontanom, először azért, mert nem pontosan középre esett a monogramm.
Először meghímeztem a dátumot és fölé középre a szivet, de a monogrammok nem egyforma szélességüek voltak, ezért "elcsúsztak".
Aztán szerintem a mintán a Z betű hibásan van jelölve, ezért (mivel ez is utólag tűnt fel) aztán megint bontanom kellett.
Ezek után döntöttem úgy, hogy "ösztönzésképpen és megnyugtatásul" nekiállok másnak.

A blogokon sok helyen láttam, sokan SAL-ban készítették, de mivel én későn találtam rá, csak most tudok nekiállni.
Ez a minta a Maryse féle házikós. Nem sokáig jutottam tegnap vele, mert mire kiszabtam, körbeszegtem az anyagot, már erősen közeledett az idő, amikor menni kell a Fanniért az oviba. Azért az első házikó kerete kész van! :D
Holnap esetleg holnapután már remélem lesz mit mutatnom!

11 megjegyzés:

Dora 2009. január 14. 9:25  

Ez egy tök kedvenc képem!
Az egyik barátnőmnek vettem meg ajándékba most karácsonyra :-D Ha már magamnak nem vehettem.

Viki, mi az emailcímed? Akartam valamit neked irni, betippeltem, hogy hátha ott id dviki vagy, de nem nyert.

dviki 2009. január 14. 13:10  

Szia Dóra!

Magadnak miért nem vehetted meg?
Látod a dátumot, én is kb. 6 éves lemaradásban vagyok! ;)

Az e-mail címem: zana_dome@t-online.hu, várom a leveled! :)

Szentpyr 2009. január 14. 14:04  

De örülök, hogy fázisaiban mutatod hogy készül ez a gyönyörűség,legalább ennyi jut nekünk, igaz Dóri;)? Én félek még egy kicsit tőle... túl nagy falat..., de majd egyszer muszáj lesz kihímeznem, nekem is;)!

Dora 2009. január 14. 14:25  

Miért is nem vehettem meg magamnak? Hát lehet, hogy csak hizelegni kellett volna a férjemnek, de nem örül annyira, hogy ennyi himzős barátnőm van, akiknek ilyen meglepiket veszek :-DDDD Meg hát az is olyan jó, hogy megveszem Ritától, tapigatom 2 hétig aztán tovább adom :-D Bár Kriszta, akinek ezt vettem amit te csinálsz, mondta, hogy ne küldjem el neki postán - nem tudtunk most találkozni - hanem majd nyáron ha jön adjam oda. Mondtam neki, hgy akkor addigra meghimezem, úgyhogy inkább postára adom :-DDDD
De egyébként ami késik nem múlik. Az a baj ezzel, hgy olyan szépek ezek a fonalak, és amikor látod őket igy együtt, akkor jön az érzés, hogy kell, kell, kell, kell. De persze azért "rossz" voltam, januárban már rendltem én mást magamnak Ritától. Kárpótlásul :-DDD Igaz,Rita? ;) :-d

dviki 2009. január 14. 17:44  

Rita: remélem, mihamarabb kihímzed te is és meg is mutatod!

Dóra: én ilyenkor nem szoktam hízelegni a férjemnek, hanem "stikában" megrendelem. :DDD
Én kezelem a családi kasszát, így néha "sikkasztok" egy kis összeget a hímzésre! ;)

unikat 2009. január 14. 21:22  

Tanulok lányok, tanulok, hogy hogyan kell beszerezni a hímzendőt.:-) Jól jön az ötlet.
Várom az igéretes kezdés folytatását.
Jövök, s nézem.

dviki 2009. január 15. 9:55  

Köszönöm, unikat és várlak! :)

Dora 2009. január 16. 13:49  

Nézz be a blogomba, és játsz ha van hozzá kedved ;)

Delfike 2009. január 16. 16:47  

Szia!

Nagyon jól állsz ezzel a képpel!
Várom a folytatást!

dviki 2009. január 16. 20:26  

Szia Delfike, igyekszem, igyekszem... :)