2009. január 18., vasárnap

Filmes lista

Akkor lássuk az én filmes listámat! ;)

Az első, ami mindig is az marad akárhány éves is leszek:

Dirty Dancing



Egyszerűen imádom, megunhatatlan számomra. Általános iskolás voltam még, mikor először láttam és a barátnőmmel autodidakta módon (miközben újra, meg újra megnéztük) még a táncot is megtanultuk, több, kevesebb sikerrel. :DDD

A második nem lesz újdonság ;):

Büszkeség és Balítélet (BBC- s változat)


Talán két éve láttam először a tv-ben, amint vége lett, máris újra meg tudtam volna nézni.:) Nos, azóta már a dvd a polcomon lapul, hogy bármikor elővehessem, ha szeretném. Bár az időtartama és a két lányom miatt ez nem is olyan biztos. :)))
Azt még hozzá kell tennem Colin Firth minden mennyiségben és bármilyen filmben jöhet! ;)

A harmadik (nos, erre biztos sokan felkapják a fejüket):

A mátrix trilógia


Tudom, ez az előző kettő függvényében igencsak a másik "véglet", de mégis!
Még dolgoztam (ó, régi szép idők), amikor az HBO adta, nekünk még nem volt, ezért egyik munkatársam felvette nekem videókazettára.:)
Azóta már ez is a dvd-s polcon "porosodik" (sajnos még nem mind a három része). :D

Köszönöm Dóra a lehetőséget!

Akire pedig én kiváncsi lennék, nem más mint Rita!

5 megjegyzés:

Szentpyr 2009. január 18. 18:07  

köszönöm:)! hamarosan írom a listámat;)!

Dora 2009. január 18. 19:05  

Viki, asszem jó sok közös van bennünk! :)
A Dirty Dancinget csak azért nem irtam be, mert gondoltam, hogy egy 32 éves nőnek mégsem ezt a filmet kéne a kedvenc filmjének irni :-DDDD De imádtam!!!! Nagyon nagy kedvencem volt! Most is megvan, de ez vonza a legkevésbé Pétert.

A mátrix meg szintén! Mondjuk asszem az első rész végülis az igazán ütős, az egy akkora telitalálat volt. Talán azért nem jutott eszembe, mert olyan lehangolt voltam mostanában, hogy csak a romantikus filmek jutottak eszembe :-D

A másodikat meg nem kell kommenteznem asszem :)

Köszönöm szépen a listát, nagyon örülök, hogy neked dobtam a "labdát"!

dviki 2009. január 18. 19:32  

Dóra, vége a sárkánytalinak? ;)
Tényleg nagyon egy hullámhosszon vagyunk, mert a Mátrix-al kapcsolatban is egyetértünk. Nekem is az első, ami a "legjobb", de a másik kettő is bármikor jöhet!
Amikor megkaptam a nekem "dobott labdát",arra gondoltam, hogy törhetem a fejem a listán.
Aztán mégsem kellett, mert ez a három csak úgy "beugrott" és gondoltam, hogy akkor ez nem lehet véletlen! :D

Dora 2009. január 18. 19:37  

Igen,vége. Kb 3 körül értünk haza, Dóri még itt megvárta a férjét mig értejött. Majd jön a beszámolóm is, csak rettenet fáradt vagyok. Nem tudom, hogy sikerül-e még ma.

dviki 2009. január 18. 19:48  

Kiváncsian várom!