2009. január 22., csütörtök

Egy régi kedvenc

Mivel a kezemet pihentetnem kell, ezért most megmutatom egy régebbi munkámat. Már be van keretezve és a falon díszeleg a lányok szobájában.
A Fanninak hímeztem ezt a babaköszöntőt. Igaz, hogy kicsit késtem vele (4 éves elmúlt már), de nem saját hibámból, ugyanis akkoriban még nem keresztszemeztem. ;) Hozzá kell tennem, hogy Fanni még mindig nagy "Micimackó fan", ezért nem volt kérdéses, hogy milyen mintát válasszak.
Hímezni nem nagyon szerettem, mert sok fél x van benne és azokat én nem szeretem. Van aki igen? ;)





A Flórának is kinéztem egyet, neki is szeretnék csinálni, de eddig mindig másnak álltam neki.
Úgy tervezem, hogy ő egy kicsit előbb megkapja, igaz nem sokkal, mert már ő is elmúlt 2 éves. :DDD
Sajnos nem vagyok olyan villámkezekkel megáldva, mint Dóra, de azért igyekezni fogok, amint az ínhüvelygyulladásom egy kicsit visszahúzódik.
Ilyen lesz a Flóráé, ha kész lesz:

5 megjegyzés:

Delfike 2009. január 23. 10:54  

Aranyos lesz ez a cicus!

A fél x-et én sem szeressem. :)

dviki 2009. január 23. 23:09  

Delfike: aranyos lesz a cicus...ha egyszer elkészül végre! :D
Még nem néztem bele a mintába, de remélem ebben nem lesznek fél x-ek!!! :)

Dora 2009. január 24. 14:06  

Én is utálom a félixeket!
Szerintem a cicusban is tuti lesz, de nagyon édes!

A nagyobb betűket meg úgy csinálhatsz, hogy a bejegyzés irásakor van egy olyan gomb, amivel a betű nagyágot tudod állitani.
Valahol szerintem be lehet azt is állitani, hogy alapból ne ilyen picivel kezdjen, csak azt igy most hirtelen meg nem mondom, hogy hol.

dviki 2009. január 24. 16:23  

Dóra, most beleültetted a fülembe a bogarat. ;) Megyek is és megnézem, hogy hogyan is áll ez a minta fél x-ekkel. :DDD

A nagyobb betűket "elméletileg" tudom, hogy és hogyan kell beállítani és be is állítottam. Ahogy magamat ismerem, lehet, hogy valamit néha elnyomok. :DDD
Azért köszönöm a segítséget!

unikat 2009. január 27. 18:45  

Szerintem megérte a félx-t öltögetni, mert nagyon szép lett.
Én anno elkészítettem a gyerkőcömnek, (bár csak a másodiknak) a megérkeztem képet, s jaj, de jó visszaemlékezni, hogy a kórházban milyen büszkén öltögettem a közepébe az adatokat.
Jaj, de rég volt.
Mutasd majd meg a cicást is.
Kezednek jobbulást!