2011. december 11., vasárnap

Herb Window Garden - kész, kész, kész! :-)

Végre az én kendőm is beteljesedett. :-) Klaudia már régebben visszaküldte és sajnos nem hímezte rá az utolsó növényt....de tudjuk, hogy ami nem megy,azt nem kell erőltetni és neki mostanában nem a hímzés áll az első helyen. :-)
Így aztán a cikóriát is én hímeztem rá vmint (bocsi lányok!) variáltam a nevekkel, a színűkkel és ráhímeztem a növények neveit is (ezt Melindánál láttam és eldöntöttem én is megvalósítom :-)), egyedül a metélőhagyma maradt le, mert nem találtam neki helyet. :-)
Jó lenne, ha valamikor a közeljövőben a konyhám falát díszíthetné!







5 megjegyzés:

Névtelen,  2011. december 11. 18:11  

Nagyon szép lett! :) Mehet a keretezőhöz! :)

Dora 2011. december 11. 18:45  

De szép lett! Enyémet is be kéne kereteztetni, de mikor lesz erre pénzem...

Dorottya 2011. december 13. 17:36  

szép, szép, szép!!!! :-)je

Bakterno 2011. december 23. 18:22  

csúcs szuper! Egy freestlye Rr-ben, nekem is ez megy körbe! Nagyon várom a végét! Sajnos még ez csak a 3. hónap, de majdcsak körbe ér! :)
nagyon szép lett! Kíváncsi vagyok milyen keretet választasz neki!