2012. január 6., péntek

Még egy kis karácsony...

Régi hímzéseket mutatok, végleges ill. majdnem végleges formában. :-)


Az egyik egy Michael Powell minta, a másik pedig Renato Parolin. Az első már elnyerte végleges formáját, a másodikra még vár egy kis utómunka. :-)


A Michael Powell képet már mutattam tavaly egy keretben, melyet a szükség szült. ;-) Most viszont ez a halvány pasztelles kék keret már örök marad ( a fotó bárhogy próbálkoztam is, nem az igazi).

A Renato Parolin...először falra akasztósat szerettem volna kreálni, de mivel panelban lakunk ezt nem olyan egyszerű megvalósítani. Aztán itt van nekem ez a kis "ikejás" polcom (most is azon fényképeztem), amin nagyon jól mutatnak, így úgy döntöttem, hogy ilyen "álló" lesz.
Még rá kell varázsolnom a hátuljára egy kitámasztót és kész is lesz! :-) Most egy gyertyának van nekidöntve, de pszt! ;-)
A farkasfog Ninától van, amikor megvettem még nem volt tudatos, de pont passzol ehhez a képhez! :-)

6 megjegyzés:

Clinique-Bogi 2012. január 6. 10:09  

Szokás szerint fantasztik!

Jutka 2012. január 6. 10:10  

Nagyon jók lettek!
Idővel van az úgy, hogy sokkal tökéletesebb a végső forma, mint az első elképzelés.
Szeretem én is átvariálni a hímzéseimet mivel mindig találok jobb és még jobb ötletet:)

Judit 2012. január 6. 17:46  

Szerintem is lehet néha időt hagyni dolgoknak, szépen kiforrják magukat. :)

Erika 2012. január 6. 18:57  

Nagyon tetszik az RP hímzésed, igazán találó a vers hozzá!

Edit 2012. január 7. 18:48  

Mindketto nagyon gyonyoru! En is szoktam igy jarni, hogy hosszabb ido utan nyerik csak el a vegleges fomajukat a himzesek. A kek keret szerintem nagyon passzol, es a RP is gyonyoru igy!

Jucua 2012. január 22. 17:42  

Szép nagyon ez az RP minta, és nagyon jó hozzá a magyar szöveg. És a kék keret valóban jobban megy ehhez a bejárati ajtóhoz, mint a korábbi barna.