2011. május 4., szerda

Az oviba....

...húsvétra kellett a fiúknak vinni valami kis apróságot. Általában csoki-cukor az ilyenkor szokásos, de én ált. ezt kihagyom és megpróbálkozom valami mással. :-)
Szerencsére idén is a blogokon barangolva, nézelődve találtam ötletet az idei ovis ajándékra is. Nem mondok újat és nem mutatok újat....kiscsibék, ennyi. :-D




Eleinte többféle anyagból/színből szerettem volna, de nem jött össze...néha béna vagyok,na! :-D Azért a szemük színe változó lett, a farktollakat pedig anyu kotlósának ill. tyúkjainak köszönhetem. :-)))
Az óvónéni 1 darabot "túszul ejtett", mondván jövőre megvarrja a csoportnak húsvétra. :-)

2 megjegyzés:

Kati 2011. május 4. 20:51  

Aranyosak a csibéid és nem baj, hogy egyformák!

Andulka 2011. május 5. 17:33  

Nagyon helyes kis ajándékok!