2011. február 10., csütörtök

Valami véget ért ;-)

Igen, igen...a mai nappal számomra is elérkezett az idő, mikor is befejeztem a Sárkány RR-t! :-)
Dóra kendője volt az utolsó, ami hozzám jött ill. együtt érkezett Dóriéval, de tartottam magam a sorrendiséghez. :-)

Sajnálom ,hogy Dóra nem tudta befejezni a keretet, mert jó lett volna élőben látni a magyarosított növényneveket. Nem baj, remélem lesz majd rá alkalom, hogy megnézzem készen is és nem csak fényképen. :-)




Én most azt találtam ki, hogy majd a növények mellé hímzem a magyar nevüket....úgy ahogy a mi neveink is vannak (azt hiszem Melindánál láttam és nagyon jó ötletnek tartom!). :-)

7 megjegyzés:

xJuDesign 2011. február 10. 15:31  

Húúú, ezzel a mintával én is nagyon szemeztem, miután láttam készen Krisztinél (kanada-kriszti):) Csodálatos munka!

Dovilė 2011. február 10. 16:03  

very nice:) invite spring:)

unikat 2011. február 10. 17:09  

Ó, de nagyon szép! Én is egyszer, majd.....

Kriszti 2011. február 11. 14:53  

Jajj, de szép!!! Tavaly hímeztem és azóta is olyan jó ránézni a keretezett képre!!

Dóra 2011. február 14. 20:14  

Már annyit örvendeztem rajta, pláne, mióta meg is hozta a postás!
Köszi szépen a kilencedik növénykét!

Edit 2011. február 15. 7:52  

Olyan szep, kedves ez a minta. Olyan jo volt nezegetni, ahogy himeztetek oket, egyszer talan en is... :)

dviki 2011. február 22. 18:36  

Lányok ,nagyon köszi! :-)

Judit, még kihímezheted. :-) Gyorsan lehet vele haladni, ha a keret készen van.

Marcsi, várom! Mert mindig csak ígérgeted! ;-)))))

Kriszti, igen tudom! A tiédet sem lehet elfelejteni a vászon, amire hímezted....annnyira szuper és persze a hímzés is. :-)

Dóra, nagyon szívesen! Máskor is. ;-)

Edit, hímezni is jó volt! Ne halogasd sokáig, ha ki szeretnéd bökni, mint írtam a keret kihímzése után a növényeket böködni igazán jóóóóó! :-)