2011. február 8., kedd

Dóri piros "kendője" azaz az aloe

Készen vagyok vele. :-) Tegnap este készültem el és gyorsan felteszem, mutatom.....bizonyítandó, hogy a nagy hallgatásban azért böködök is néha. :-)
Ez a piros változat nagyon jó, bizony elfogult vagyok....már sokszor mondtam/írtam, hogy bár mindegyik szép, nekem a kék nem igazán kedvemre való szín. ;-)
S bár ruházatban nekem nem áll jól a piros, használati és dísztárgyakban igenis imádom! :-)))





Nem tudom, látjátok- e, hogy a hátteret ( a lányok piros kisasztala, az első fotón :-) ) és a keretet is hozzáigazítottam a hímzéshez. ;-)

7 megjegyzés:

Larrik 2011. február 8. 13:16  

Вышивка получается необыкновенно красивая !!!!

Dora 2011. február 8. 13:53  

Juj, de szép! Főleg így kivasalva, hát gyönyörű! És már nem sok kell hogy visszajusson hozzám :)

Bakterno 2011. február 8. 15:40  

Nagyon szép! Korábban nekem nem tetszett ez a minta, de most kezdek bele szeretni!

Magdi 2011. február 8. 16:16  

Én is a pirosra szavazok! Gyönyörű!

Christine 2011. február 9. 8:16  

A piros nekem is jobban tetszik, nagyon szép lett!