2011. január 10., hétfő

Első...

...bejegyzésem ebben az évben. Régebben nem gondoltam volna, hogy az évszakok (és a téli sötétség) ennyire hatással van rám. Mostanában nem volt az alkotó/hímzőkedvem a toppon.
Tényleg hiányzik a természetes fény, a napfény...hihetetlenül lehangol, amikor reggel fél 7-kor felhúzom a redőnyt és még mindig sötét van!
Na de most mutatok is valamit...és higgyétek el én ezt már hetek óta bökögetem! Hát ennyire hatással van rám a téllel járó sötétség! :-)
Marcsinál láttam meg és elkunyeráltam a mintát. :-O  A lányoknak hímzem ,hogy nekik is legyen sellőjük. :-)


A kép minősége sem az igazi...lámpafénynél készült...lehet, hogy holnap újra fotózom és kicserélem a képet.
   (Update: Kicseréltem. ;-) )

7 megjegyzés:

Magdi 2011. január 10. 19:03  

Nagyon szép vidám színeket használsz ebben a téli szürkeségben! Olyan jó nézni!

unikat 2011. január 10. 19:56  

Szépen alakul. Nagyon jó a kék vásznon!

Andulka 2011. január 10. 19:57  

GYönyörű ez a vászon!

dviki 2011. január 10. 21:09  

Köszönöm! :-)
Azért a lámpafénynek "hála" kicsit csalóka ám a kép. Nem ennyire vibráló kék a vászon. Ez is a szeretett Amsterdam blue, amire a sellőtestvéreket is hímeztem. ;-)

Dóra 2011. január 11. 11:01  

Jé, rám zabálhatnékban hat a rossz idő, a sötétség és a tél. A hímzés az mindig tavasz és jókedv:-DD

Dora 2011. január 11. 15:37  

Nagyon jó lesz :)
Nekem a borús sötét időnek nincs ideje hatni rám... nincs is időm semmire... ezért én örülök, ha kicsit hímezhetek, olvashatok :)

dviki 2011. január 12. 9:16  

Dóra, a zabálhatnék mesélhetnék én is...és rajtam mag is látszik. :-D

Dóri, persze...de te más kategória vagy...."dolgozó nő". :-)
Meg aztán te mindig is híres voltál a hímzés terén a gyorsaságodról! :-DDD