2010. december 9., csütörtök

Ajtódísz

Múlt év karácsonyára ill. az adventi időszakra nem készültem el vele és idén is majdnem sikerült elfelejtenem. :-)  Szerencse, hogy a pakolás, rendrakás közben elővettem a "hímzős dobozomat", azt amiben a kész, keretezésre/befejezésre váró hímzéseimet tartom....így akadtam rá erre a kis hímzésemre (Michael Powell: Xmas Front Door). :-)


Semmi extra, csak egy kis "ikejás" keret, ami volt itthon elfekvőben és a hímzés pont passzol bele...talán túlságosan is. :-D Nem véglegesre csináltam, tehát lehet, hogy jövőre már más keretben/megoldásban kerül fel a helyére. ;-)


Michael Powell: Xmas Front Door

9 megjegyzés:

Christine 2010. december 9. 15:29  

Én ezt a képet egy kulcsos dobozkán tudnám elképzelni, már régen megvan a minta, de még keresem azt az "igazi" kulcsos dobozkát, amire ráférne.
Amúgy éppenhogy csak belefért a keretbe:))

Andulka 2010. december 9. 16:31  

Szerintem nagyon illik hozzá a keret! Szuper lett!

Betsy 2010. december 9. 19:30  

...nekem sikerült idén is elfelejtenem... :)

Névtelen,  2010. december 9. 20:06  

De jó kép, nem is ismertem, vagy legalábbis nem emlékszem rá :)

dviki 2010. december 9. 21:39  

Christine, ugye? Mondtam én, hogy éppencsak! :-D
Kulcsos dobozkán is tuti jól fog mutatni, ne add fel a keresést! ;-)

Andulka, köszi! :-)

Betsy, de hisz még nem késő! ;-)

Klaudia, széééép mondhatom! :-DDDDDD Pedig hímezni tavaly hímeztem és mutattam is...ejnye- ejnye, most higgyem azt, hogy nem olvasod a blogomat?!? :-DDDDDD

Timici 2010. december 10. 10:38  

nagyon szuper, szerencse, hogy időben rátaláltál;o)

Dora 2010. december 11. 19:08  

De jó! :)

MP hímezhetnékem támadt :-D

Dóra 2010. december 16. 9:03  

Tök jól néz ki! De tényleg ne hagyd ebben a keretben, mert agyonnyomja még a végén;)

dviki 2010. december 17. 8:53  

:-)
Timi, igen én is örülök, hogy idén szerencsésen előkerült. :-D

Dóri, hímezz és hímezz és hímezz! :-)Aztán mutasd! :-D

Dóra, :-DDD Nagyon hajlok én is, hogy jövőre már másik formában/keretben mutatom. :-)