2010. november 11., csütörtök

Mirabilia : Mermaids of The Deep Blue (6)

Igen, a szerelemhímzés....igazi nagy szerelem ez, hiszen elmondhatom, hogy már évek óta tart. :-D Tényleg, már utána sem merek nézni, hogy mikor kezdtem el. :-S
Most viszont megint böködöm, mert már nagyon jó lenne készen a látni...az a sok-sok gyöngy és Kreinik fonal....hmmm. :-)))
Még nem látványos a haladásom, de a kép készülte óta még került rá pár x.
Aztán mivel tudnivaló rólam, hogy nagy MUK-kos vagyok ;-), ezért elárulom, hogy azért is sietnem kell befejezni, mert a Day Nymph-et is erre a keretre szeretném feltenni. Tehetném másikra is, de akkor kevesebb lenne az ösztönző erő és képes lennék megint másba és másba belefogni. :-D

Anyunak is tetszik egyre jobban (és még mondtam is neki, hogy képzelje majd el gyöngyökkel!), de erős vagyok (és utálatos :-) )...ezt nem adom!!! :-)



Azért megmutatom az előző állapotát is, ha már előkerestem. ;-)
A két kép közötti színbeli különbség a fényviszonyok miatt van...mostanában nehéz színhű képet készíteni. A mostani nem az igazi. :-/

7 megjegyzés:

Dora 2010. november 11. 12:40  

De jó, hogy újra elővetted! Nagyon szeretem ezt a képet!

Monessa 2010. november 11. 18:08  

Szia!Most találtam rád!Nagyon szépek a munkáid!És szép képeket is választasz elkészítésre!:))Grat!

Anita 2010. november 12. 10:03  

Még mindig teljesen lenyűgöznek az x-eid! :) És hát ezek a sellők is szépek lesznek, nem is csoda, hogy megtartod őket.

Delfike 2010. november 12. 15:44  

Szépen alakul!Majd egyszer én is, én is szeretném!

Dóra 2010. november 14. 16:50  

Annyira szép lesz! Ne tedd le egy időre, hanem mindent bele!!!!!