2010. október 28., csütörtök

Anita kendője és a metélőhagyma

A Sárkány RR-ünk már nagyon a végét járja! :-D  Anita kendőjére már csak 1 növény kell (amit Dóri szerintem sebesen meg is fog hímezni ;-) ), mert Dóra már előre ráhímezte az aloét.
Nagyon jó nézni, mikor már ennyi növény rajta van...ahogy benépesedtek az ablakok. ;-)

A metélőhagyma egyszerű és gyorsan kihímezhető volt...semmi franciacsomó és kontúr is csak a kaspón (aminek örültem a szemenkénti kontúrozás miatt). :-)))  A színei is nagyon tetszenek.



8 megjegyzés:

Anita 2010. október 28. 11:02  

Köszönöm, köszönöm! Nagyon szép lett és tényleg annyira jó látni, hogy már ilyen sok növényke van az ablakokban. Alig várom, hogy Dora is készen legyen az utolsóval és kézhez kaparintsam. :)

Dora 2010. október 28. 11:03  

Jaj, de jó de jó! Mennyire szép így egyben!
Pikk-pakk ráhímzem ígérem!

És Viki tessék mán hímezni, alig mutatsz valamit mostanában :(((

Anita 2010. október 28. 11:10  

Igen, igen, tessék hímezni! Az utolsó képeken is az én táskám van, nem is a saját műved.
Na nem mintha én olyan hű de sűrűn mutogatnék, látszik, hogy elkezdtem dolgozni. :) Most meg még garázdálkodok egy kicsit, míg újra le nem tiltják ezeket a címeket megint.

Timici 2010. október 28. 11:27  

szuper! annyira szép ez a minta:o), sajnálom, hogy kimaradtam belőle:o( bár ahogy így elnézem a konyhám, nem is igen volna hova tenni:/

unikat 2010. október 30. 7:22  

Hű, de szép !
Annyira finomak a színei, s csodás a te részed is!

Unknown 2010. október 31. 15:45  

Már nem először látom ezt a mintát,egyre jobban tetszik.Nagy munkának látszik és biztos az is.Még gondolkodom rajta,de lehet egyszer én is elkészítem. Egyetértek Unikat-tal,annyira finomak és frissek a színei! Ügyesek vagytok!

dviki 2010. november 9. 19:00  

Anita, Dóri...mostanában azt hiszem nem csak én hímzek kevesebbet. :-/ Most valahogy sok blog elcsendesedett, lelassult ilyen téren. :-(
Pedig én annyira szeretnék még többet és többet hímezni...remélem nemsokára visszatérek a "rendes" kerékvágásba. :-)

Timi, majd a következő Sárkány RR-ben benne leszel! :-)

Marcsi, Beáta köszönöm. :-)
Bea, így RR-ben hímezve nem nagy munka ;-)...csak a keret kihímzése fogott ki szinte mindenkin így vagy úgy. :-D

Unknown 2010. november 12. 14:19  

fantastic ! very good job
Pat