2010. szeptember 24., péntek

Egyet befejeztem...

...egy másikat elkezdtem. :-)  Nagyon, nagyon régóta szerettem volna Nimue képet is böködni, de eddig valahogy mindig elmaradt. Aztán a múlt héten egyik nap nem halogattam tovább és belekezdtem!  Sajnos, nincs itthon 36 countos anyagom (pláne olyan, amilyet ehhez a képhez elképzelnék), így maradt a 32 countos natúr DMC, ami természetesen tetszik, na de a 36 countos!....esetleg 40 countos! ;-)))

Még jó, hogy annak idején Zsuzsától vettem egy jó nagy darabot ebből az anyagból, mert tervezek további Nimue képeket is hímezni és jó lesz, hogy egyforma anyagon lesznek...legalábbis szerintem. :-)

Nos tehát, itt vannak...jönnek...és hoznak valamit (majd)! :-)

Nimue: Apple

11 megjegyzés:

Judit 2010. szeptember 24. 11:10  

Hogy szalad az a kis manó... :)

Timici 2010. szeptember 24. 13:40  

nagyon helyes! szerintem jó hozzá ez az anyag, még ha nem is 36ct-s;o)

Dorottya 2010. szeptember 24. 14:30  

De jó neked!!
...én 1-et befejezek...másik 3-at elkezdek! :-(
Na, de majd most!!! Kedvem lett befejezni a két Nimut... ;-)
Nagyon jó lett, de én eléggé Nimu (és J.B.M. ) rajongó vagyok. :-)

Betsy 2010. szeptember 24. 14:42  

Nagyon tetszik! Szép munka! :)

Delfike 2010. szeptember 24. 15:03  

Nagyon aranyos lett/lesz.
Nekem is tervben van 1-2 manócska.Tegnapelőtt válogattam össze őket. :)

xJuDesign 2010. szeptember 24. 15:09  

De kis helyes!! :-) A tervek között szerepel nálam is legalább egy Nimue minta hímzése.
Ha szeretnél, a jövő héten kapok 27ct, 31ct és 35ct-s natur színű lent. Ha érdekel, keress meg:-)

Klaudia 2010. szeptember 27. 11:57  

Most kicsit irigy vagyok:))) Már ezer éve kinyomtatva vár ez a kép, de hogy én valamit is haladjak a hímzéssel... hát az nem ebben az életben lesz:(

unikat 2010. szeptember 28. 17:33  

De tündériek. De jó neked, hogy hímzed!

zsorzsi 2010. szeptember 29. 15:52  

Nagyon aranyos! Az én terveim között is szerepel, de egyenlőre sajnos annyi más van megkezdve...:)))

Dóra 2010. október 3. 20:54  

Így kell csinálni, egyet kivégzel, egyet indítasz. Vagy kettőt...

Imádom ezt a képet, gondolom már jócskán haladtál benne.