2010. augusztus 12., csütörtök

Ismét virág, ismét orchidea :-)

Szerda óta ismét anyuéknál nyaralunk a lányokkal.... a nyarak folyamán általában kiköltözünk hosszabb- rövidebb időre, mert a panel a gyerekeknek/gyerekekkel igazi kínszenvedés.
Bevallom én nem rajongok egyáltalán a játszóterezésért...nekem az nyűg, idegeskedés (ugyanis két lányom állandóan elesik, leesik, fellökik kategória), egyszóval nagyon nem szeretem. :-) Így pedig, hogy kijövünk vidékre anyuékhoz mindenki jól jár. ;-)

És ha már itt vagyunk, akkor most megmutatom anyu orchideáit is, ugyanis ahogy engem megfertőzött velük Timici, Anita és Sárgavirág (többek között)...úgy nekem is sikerült őt. :-)
Legutóbb most júliusban kapott tőlem egyet a névnapjára, egyet pedig a születésnapjára. :-) A születésnapi egy ékszerorchidea lett, amit Anitánál láttam meg és imádtam! Nekem még nincs, de már vadászom rá! :-)

Ez a legújabb, az "ikejából"

Ő pedig a születésnapi ékszerorchidea! :-)

A névnapi :-)


 Ez pedig a legelső orchideája anyunak, ami idén igencsak sok és nagy virágot hozott!

4 megjegyzés:

Soleil 2010. augusztus 12. 16:55  

Ó, de szépek, Viki!!! Az enyém is kinyílt idén most egy év után újból, már azt gondoltam, ki kell dobni. De aztán hittem Anitának és Klaudiának, s vártam türelmesen... s igazuk lett:-D Most várom, mi lesz a másikból... Na meg mindig nézem az üzletekben, milyenek vannak:-)

Klaudia 2010. augusztus 12. 19:28  

Meseszépek! Ugye milyen fertöző? Mióta az elsőt megkaptam, én is mint Évi, folyton figyelem, látok-e újabbat, ha olyan üzletben járunk...

Anita 2010. augusztus 12. 20:20  

Gyönyörűek! :)

Nekem is kellene fotóznom, mert az egyiken most rengeteg virág van és imádom a színeit, na majd hátha valamikor még elvirágzás előtt.