2010. január 11., hétfő

Renato Parolin : La storia infinita - feliratozva!

Nagy nehezen, küzdelmek árán...végre elkészült a magyar szöveg az RP hímzésemre.
Először csak a szöveg első felét szerettem volna ráhímezni...de akkor mit hímzek alulra?
Aztán a minta eredeti betűivel szerettem volna, de ugye ehhez nincs külön abc...így győzött a "lustaság" és kerestem hozzá másik betűket. ;)
Végül nem is egészen középre sikerült "beillesztenem", ami kicsit zavar, de azért így is tetszik. :)


Anyag: Fein- Floba 25 count , 1x1 szálon hímezve

 

9 megjegyzés:

Dóra 2010. január 11. 17:41  

Nekem tetszik így enyhén féloldalasan is:-DD De miért írtad kis betűvel a monogramod?

Edit 2010. január 11. 17:41  

Jaj de jó! Neked máris mennyi mindened van az idei karácsonyra! :) Nagyon tetszik a magyar szöveg rajta :)

Márti 2010. január 11. 18:19  

Szerintem is nagyon szép lett - úgy tetszik!!

unikat 2010. január 11. 18:24  

Ez úgy tökéletes, ahogy van!
Csodaszép minta, csodaszép színek, bájos szöveg.
Gondolom, mikor ránézel, fülig ér a szád, mert nagyon szép lett a végeredmény!

Melinda 2010. január 11. 18:41  

Nagyon szépen megoldottad a feliratozást!!
Ügyi vagy!

Melinda 2010. január 11. 19:06  

Szerintem pedig pont jó, hogy féloldalas, mert a felső sor kijjebb kezdődik, az alsó beljebb, viszont túllóg a felsőn (dátumilag), ezért a végeredmény tökéletes!!! Punkt um!:D Meg uff! És társai!;D Ügyes vagy, nnna!:)

Unknown 2010. január 11. 19:28  

Nekem is nagyon tetszik!! A szöveg meg olyan kedves, szívet melengető:-)

dviki 2010. január 11. 21:10  

Dóra, hát annak is van története! ;)
Először természetesen nagybetűvel böktem rá, de olyan bumszlinak tűnt a kisbetűk és a kis évszám között, hogy visszabontottam. :) Gondolkodtam máson is (dviki vagy viktória), de egyik sem tetszett, ezért aztán maradt a kisbetűs monogram. :)

Edit, igaz? ;) Igaz a mondás, hogy sosem lehet elég korán elkezdeni! :D

Márti, köszönöm!

Marcsi, igazán elkényeztetsz a hozzászólásoddal! :)))) Köszönöm.

Melinda (csicsóné ;) ), hát családi össztöprengés keretében született meg ez a kis szöveg, tehát nem csak az én érdemem. ;)

Melinda! :DDDDDDDDD Ugye, hogy van benne logika?! :DDD

v-anette: szerintem is. ;) Örülök, hogy erre jártál! ;)

Timici 2010. január 28. 9:05  

nagyon szuper lett! tetszik a szöveg és az elrendezés is, nekem a monogrammal sincs bajom, úgy jó ahogy van!:o)