2010. január 16., szombat

LHN : Home of a needleworker (too)!

Tudom kicsit unalmas lesz ez a bejegyzés...de nem tehetek róla, hogy Annának és Anitának is ez a kis minta lett a következő "kiszemelt áldozat". ;)
3 napi "munkám" van eddig benne és szerintem hamar készen leszek vele. ;) Legalábbis nagyon remélem!




Az anyag 28 countos, hogy pontosan milyen azt nem tudom. Ugyanis az anyagot még tavaly kiszabtam hozzá és a minta mellé tettem.... A fonalak pedig a minta szerinti CC fonalak.
Ha most kellene vásznat választanom hozzá akkor tuti, hogy 32-es vagy 40-es countos lenne amire hímezném. ;) Még hímzés közben is azon jár az agyam, hogy ezt még egyszer kifogom hímezni "kicsiben vagy miniben" is! :)

8 megjegyzés:

Edit 2010. január 16. 14:31  

Nagyon szép lesz! Én is úgy szeretem ezt a mintát :)

Judit 2010. január 16. 14:41  

Annyira szép! A jövőben remélem én is jelentkezem majd egy ilyen, bejegyzéssel! :)))

Melinda 2010. január 16. 17:08  

Én is-én is-én is imádom ezt a mintát! Annyira szép a tiéd már most is!:)))

Carol Anna 2010. január 16. 17:50  

Egyáltalán nem unalmas! :-D
Nagyon szép!!!

Kriszti 2010. január 16. 19:04  

Nagyon szépen alakul a képed. Kiváncsi leszek, milyen lesz majd egyszer miniben vagy kicsiben.

unikat 2010. január 16. 20:19  

Dehogy uncsi!
Nagyon szép!

Anita 2010. január 17. 13:20  

Örülök, hogy te is mutattál. :) A tiéd is olyan szép lesz azokkal az x-ekkel! ;DD

Nekem nagyon tetszik a 32ct-os vásznon, végül is nem bántam meg, hogy nem 28-asra tettem. Csak haladnék már vele...

dviki 2010. január 17. 16:15  

Lányok, látom akkor majd nemsokára még több helyen nézhetjük meg ezt a kis mintát...ill. a hímzését! :)))

Kriszti, nem tudom, hogy mikor lesz hozzá kedvem....lehet, hogy nem kell sokat várni a kicsi-mini változatra sem! ;)