2009. december 18., péntek

Sál....helyett nyakmelegítő

Először úgy gondoltam nem veszek, de aztán (mint azt már írtam) kínálkozott a lehetőség és én nem tudtam kihagyni.;)
Mielőtt nekiálltam volna, körülnéztem a blogokon. CarolAnna és Gabella bejegyzései után neki mertem vágni. Ott azt olvastam 4-es tűvel és hogy két szemet kell lekötni a pomponok között...kipróbáltam és nem lett jó. Sorban bontogattam ki a bambusz kötőtűimet, egyre nagyobbal próbálkozva...közben a 6,5 -nél már igencsak csodálkoztam, hogy még mindig nem olyan, mint másoknál.Sokkal lazább.
Már Dórival is tanácskoztam ez ügyben, ő is elámult, mikor mondtam, hogy 6,5 tűvel kötöm! :) Mondta, hogy ugyebár ezek a fonalak gyártóként különbözőek lehetnek. Végül is igaza lett, mert volt a fonalakhoz kötötű is, de én azt nagyoltam....aztán végső elkeseredésemben elővettem azt és igen!
A tűre nem volt ráírva, hogy hányas,de én 8-asnak mértem! ;)  És bár kicsit szorosan tudom lekötni, de azért a végeredmény így már olyan, mint amilyet szerettem volna.:)

Most pedig azon gondolkodom, hogy nem sálnak kötöm meg, hanem nyakmelegítőnek! Remélem sikerülni fog, mert a Fanninak inkább jobb lenne, mint a hosszú sál. Aztán mivel ehhez egy gombolyag elég volt és van még kettő, így a Flórának is tudok kötni, mert neki minden kell,ami a nővérének! ;)


1 megjegyzés:

Dora 2009. december 19. 8:49  

Igy tényleg sokkal jobban néz ki, mint amit pár napja mutattál.
Azért ez nagyon durva, hogy 8-as tű kellett hozzá :-D
Kiváncsi vagyok, hogy nekem az utolsó gombolyagomhoz mi kell, ez is gyanúsan vastagat kíván. Még nem kisérleteztem ki.