2009. december 23., szerda

Mézeskalács és a hó

Idén mi is készítettünk pár mézeskalácsot, mert a lányok az oviban kaptak és annyira ízlett nekik...így bár a család többi tagja nem igazán lelkesedik érte, sütni kellett! :)
A Flóra egy evésre kb. 8 darabnál nem adja lejjebb....már el kell dugni előle, hogy karácsonyig azért kitartson.:D
Mivel hirtelen ötlettől vezérelve álltunk neki, ezért nem is volt hozzá "rendes" formánk....csakolyan "ikejás"....csigás, sünis, rénszarvasos....meg azért előkerült a fiókból még pár ilyen- olyan.... :)))




A hó....annyira szerettem volna, hogy fehér karácsony legyen! Nem tehetek róla, gyerekkorom óta még mindig ez az egyik vágyam. ;)
Bár néha lankad a lelkesedés, főleg mikor menni kell valahova....de az ablakból nézve imádom! :D



Ez a kép anyuéknál készült "vidéken".....szeretem. :)

7 megjegyzés:

Jucus 2009. december 23. 20:36  

Gyönyörűek a mézeskalácsaitok! Elmentettem a képet, hogy ötletet adjon a díszítéshez Diának - jövőre!:o)

dviki 2009. december 23. 20:55  

Köszi, jólesik...bár nem "mesterművek", a gyerekeknek is nagyon tetszenek és ez a lényeg! :)

Zsófi 2009. december 23. 20:58  

Ínycsiklandó mézeseitek lettek! Boldog karácsonyt!

Szecsi 2009. december 23. 22:38  

Az RP-d gyönyörű lett!
És olyan jó így egyben látni ezt a sooook mézest!

Csenge elől már én is dugdostam, mert folyton rájárt :)

Lonci (Győr) 2009. december 24. 8:05  

Boldog karácsonyt, Szépek és gondolom nagyon finomak a mézeseid:-)))

dviki 2009. december 24. 15:20  

Köszönöm lányok! :)))

Timici 2010. január 28. 9:10  

ikejás kiszúróért irigykedem, én is úgy szerettem volna szarvast és a többit, de már nem kaptam:(((( jövőre talán szerencsésebb leszk,
így idén maradt a régi készlet meg egy szett a LIDLből, amiben angyal, hóember és mikulás volt.:D