2009. december 14., hétfő

Jelentkezem,jelentem! :)

December közepe van már és én még semmit sem mutattam ebben a hónapban! :(
Sajnos rám az sem igaz, mint többek között Dórira, hogy ha sokáig nem jelentkezik, akkor az azt jelenti, hogy nemsokára 2-3 új bejegyzés (megkezdett vagy éppen már be is fejezett hímzések) fog megjelenni nála! :DDD

Legutóbb a Winter Line Up-ot mutattam és azt készre is szerettem volna gyorsan csinálni. Nos...varrtam,varrtam...aztán visszabontottam, mert nem tetszett az eredmény és azóta nem volt kedvem újra elővenni a varrógépet. :(
Így a mostani "eszemmel" azt mondom egyszerű lógóka lesz belőle és úgy fogom összevarrni, mint a biscournou-kat! Majd....egyszer....talán még idén. ;)

Azért az RP: La storia infinita készülget, de sajnos a hangsúly a készülget-en van.:( Egyik nap úgy álltam neki, hogy most aztán egész nap őt fogom hímezni!
Nos, amint nekikezdtem beállítottak a szüleim (ha már erre jártak..de miért pont ma??? :) ) ....hímzés letéve jóóóó pár órára. Lányokat hazahoztam az oviból és megint "nekifeküdtem", hogy most aztán már csakazértis!
Erre csengettek....megjöttek a keresztszülők, hogy elhozzák a Télapó ajándékokat! Persze nem hirtelen ötlettől vezérelve állítottak be...telefonáltak előző nap....és ezt én másnapra már szépen el is felejtettem. :S
Így a hímzésembe azon a napon több x nem került, na addig sem valami sok. ;)))

Aztán a napokban karácsonyi ajándék vadászaton voltunk Pécsen. Nemrég nyílt ott egy Kik áruház, bementünk, körülnéztünk és vettem pompom-os fonalat! :DDD A 3 gombolyag + kötőtű együtt 1200 ft volt, bűn lett volna otthagyni.:)
Mivel Timici kedvét igencsak elvette a "színváltós" fonal ;), ezért úgy gondoltam jó lesz nekem az egyszínű, mert rigolyás lévén engem is bosszantana, ha a második gombolyaggal való kötésnél nagyon eltérő lenne a "minta". ;)))
Ma miután Dórival megchateltem (ez igazán szép szó;) a hogyan-át és mikéntjét (mostanában ő is pompom-os fonalban "utazik" ugyanis ;) nekiálltam kötni. Ötletet lopva Dóritól, gondoltam, ha kész leszek vele hamar, akkor jó lesz anyósnak karácsonyi ajándéknak. :)
Viszont a Fanni már az első pár sor megkötése után "lenyúlta", tehát anyós ajándéka ugrott! :DDD

Aztán még a nov.végi Tűvarázsos akciót nem bírtam kihagyni, rendeltem hímzővásznakat. Sajnos a 3 féléből, amit szerettem volna, csak egy volt.:(
Utána héten megkérdeztem Zsuzsát, hogy milyen anyagok vannak...ő válaszolt, én rendeltem és még akciós áron megkaptam! :)))

Nos, mindazokról, amikről az előzőekben írtam most egy darab képem sincs. :DDD
A napokban viszont mindenképpen pótolni fogom, mert nehogymá' ne mutassak semmit decemberben! :DDD

Holnap ovis karácsonyi ünnepség....Flórának az első! :)

5 megjegyzés:

Anita 2009. december 15. 8:14  

Én örülök, hogy írtál még így képek nélkül is. :)))) És látom, nálad is szinte teljes a fertőzöttség: hímzés, varrás, kötés (már csak a horgolás hiányzik)...

Anita 2009. december 16. 11:45  

Írok én megint, ha már más nem! :DDD Kaptál egy díjat tőlem, nézz be érte, ha lesz időd. :)

Timici 2009. december 17. 9:48  

én is örülök, hogy írtál:o) fotó nélkül is el tudtam képzelni;o) persze majd jöhetnek fotók is azért:o)))
a pompomos sálam azóta is áll, úgy döntöttem lebontom és párna lesz belőle:D Dóri szerint a szemszám a ludas, de már nem érdekel, elvette a kedvem a dög, úgyhogy majd jól ráfekszem:D:D:D

dviki 2009. december 17. 19:05  

Anita, köszi jólesik nagyon! :) Én nem elsősorban a díjra gondolok, hanem, amit írtál! :)

Timi, neked is nagyon köszi! :)))
A párnára kíváncsi leszek! :D

Dora 2009. december 17. 20:43  

Majd lányok én is mutatok egy barnát, amin tényleg változik a mintázata. Nem csak a szemszám befolyásolja egyébként, hanem az is, hogy máshol kezded el a gombolyagot. Hiszen arra tuti nem figyeltek, hogy minden gombóc ugyanolyan adagot tartalmazzon. Arról nem is beszélve, hogy az 1. gombócot kezded, és lelógatsz pluszban pár nudlit, a következőt meg már hozzá kötözöd, kihagyás nélkül. Megfestették, feldarabolták egyenlő részekre aztán pont. De soha nem a két egymás utáni gombóc lesz a kezedben.
De nem igazán tudom miért zavar Timi, hogy kiteritve változik a mintázat. A nyakadban ez véletlen sem fog feltűnni. Na meg ennek pont az a lényege, hogy összevissza legyen, ne ismétlődjön benne lehetőleg semmi. De valszeg a szemszám befolyásolja, hogy milyen fajta ismétlődő minta jöhet egyáltalán ki. Ugyanaz a gombóc lehet, hogy 6 szemmel foltos hatású, héttel, meg szabályosan csikosnak látszik.

Na de ráadásul nem is ezt akartam kommentezni, csak belefutottam ezekbe itt a kommenteknél :-D

Ja tudom már, szóval most is hallgatok, de most tényleg nem készül semmi :( Csak én készülök ki :(