2009. december 31., csütörtök

Az idei utolsó bejegyzés...

Semmi különös nem lesz. ;)
Dorottya újból kinyitotta kapuit ill. a blogját és a sok- sok bejegyzés olvasása közben egyszer csak eszembe jutott, hogy én is kaptam!....mármint "díjakat". ;)))
Nem szeretném átvinni jövőre, így most mutatom.

Dóritól kaptam ezt:



Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :DDDDDD


Anita pedig ezzel lepett meg:





Köszönöm, köszönöm, köszönöm! :DDDDDD

Mindkét helyről jólesett, különösen a kedves szavak, amik "jártak mellé"! :)))


Kollázst már többen is készítettek és én ezeket igencsak szeretem nézegetni....olyan jó a sok szép hímzést egyben megvizslatni....újra rácsodálkozni és csak nézegetni és nézegetni....
A napokban én is megpróbálok egyet összeállítani, bár nálam biztosan nem lehet majd annyi szépséget látni, mint........ és itt rengeteg blogot felsorolhatnék, de nem teszem! ;)

3 megjegyzés:

Melinda 2009. december 31. 20:05  

Nektek is boldog új esztendőt kívánok!

Dorottya 2009. december 31. 20:57  

Ez aztán a komoly "hír"...

Én is kívánok nektek minden szépet és jót az új évre! :-)

dviki 2009. december 31. 21:19  

Melinda, köszönöm! :)

Dorottya, köszönöm és remélem olyan is lesz....akárcsak neked! :)