2009. november 1., vasárnap

Manapság...

nálunk semmi különös sem történt. Azért ez így nem igaz, hiszen az elmúlt hét rohangálással telt el, hogy beszerezzem azokat a még hiányzó cuccokat, amik elengedhetetlenek a Flóra ovikezdése szempontjából. Ja, és persze mindkét lányzó beteg beteg (náthás,lázas, köhögős) volt és nekem is sikerült megint megfáznom.
A semmi különös sajnos! a hímzésfronton való "semmittevésemre" értendő, azt ugyanis most nagyon hanyagoltam. :(
Bár ez sem igaz teljesen, mert kreatívságomat és hímzésszeretetemet kiélhettem a napocskák hímzésében, Flórának ez lett a jele. ;) Megint nagggyon élvezetes volt ua. a mintát többször meghímezni! ;)
Aztán varrtam még neki oviszsákot és tornazsákot...nem írom le a történetüket, mert nagyon hosszú lenne, de higgyétek el vannak ! Aztán megint megkaptam a családtagoktól is, hogy nekem miért nem jó, ha úgy veszem meg őket! :)
Nem is tudom, talán akkor sokkal egyszerűbb lett volna és nem az utolsó pillanatban lett volna kész....és az nem én lennék! :DDD

Tegnap kimentünk a nagyszülőkhöz...közben a Fanni kitalálta, hogy ő Halloween-t szeretne, meg tököt faragni (persze, mert van neki egy anyukája, aki megvette a Micimackó magazint, amiből az ötletet meríthette)....időben szólt,igaz!?
Végül is sikerült egyik nagyszülőnek (a falu körbekérdezgetése ill. telefonálása után) beszereznie 3 darabot. Jó, majd faragunk.
Persze az élet könnyű lenne, ha Fanni lányom szót fogadna, de nem...ő vitte az egyik tököt, amit szerencsésen leejtetett és az ahogy illik, el is repedt.
Persze van neki apukája is, aki megígérte, hogy majd valahogy "helyrehozzuk"...halkan mondom el, gonoszanyunak nem ez volt az álláspontja. ;)
Későbbiekben kiderült, hogy még sikerült előnyt is kovácsolnunk a szerencsétlen történésből. ;)

Most akkor megmutatom a "tökfejeket",akik anyuék udvarán élvezik az őszt!

Remélem a Flóra könnyen és hamar megszokja az ovit (egy csoportban lesznek a Fannival, ez csak számít valamit?!?), így majd immáron itthoni egyedüllétemben (nem magányomban!) sikerül sokat-sokat...és még annál is többet hímeznem!



Ő a "sebhelyes", aki túlélte, hogy Fanni leejtette :)
A "félelmetes", ezt Fanni mondta ;)


"Tökfilkó"

Csoportkép :)))
És végül sötétben is készült pár kép:




Most megyek, mert kicsit hosszúra sikerült ez a bejegyzés...holnap pedig kezdődik ismét az ovi, immár két leányzóval. ;)

9 megjegyzés:

Timici 2009. november 2. 10:42  

nagyon jók lettek a tökfilkók!!!
drukk az ovikezdéshez!

Dora 2009. november 2. 12:32  

Hajrá az ovikezdéshez! Drukkolok, hogy jól menjen!

Aranyosak a lányok a képeken, tökfejek is nagyon jók :)

Miért nem mutattál oviszsákokat és miegymást?

dviki 2009. november 2. 16:48  

Jajj, hát azért nem mutogattam, mert nem valami nagy szám egyik sem. ;)))
Azért később még lehet, hogy megmutatom (de csak nem nagyítható képen, mert akkor nem látszanak a hibák). :)))

Timi,Dóri...az ovi ma 1 órás elfoglaltság volt. Nem maradtam ott vele, mikor mentem érte már kicsit nyafogott...hiába, tornanap volt és neki nem erőssége, hogy azt csinálja amit mondanak neki. :))) Meg aztán természetesen jó színésznő, nyafogni, hisztizni igazán tud! ;)))

Melinda 2009. november 2. 17:28  

Szupi kis töklámpásokat készítettetek:)
Szerintem nagyon jól tetted,hogy egy csoportba tetted a lányokat!Nagy segítség a kicsinek,hogy ott a nagy,bátor nővérke,aki,ha "baj" van vigyáz rá!:)
Drukkolok,hogy zökkenőmentes legyen a beszoktatás!

unikat 2009. november 3. 6:38  

Aranyosak a töklámpások, de a lányaid még inkább. Csudahelyesek.
Hajrá, ovi!
Sok sikert!

dviki 2009. november 3. 9:23  

Melinda, én is abban bízom, hogy így könnyebben veszi az "akadályokat" az oviban. :)

Marcsi, köszönöm!!! :)

Diesel 2009. november 3. 17:41  

Van amelyik egész ijesztő :)

Szegedi lány 2009. november 8. 18:07  

Szia!

Az én lányaim is egy csoportba járnak oviba. Az én Gabim egy hónapja kezdte. Remélem neked is hasonló jó tapasztalatod volt az elmúlt héten, mint nekem, miszerint enyémek nagyon élvezik. A kicsinek már sírásra görbült a szája egyik nap, mikor a bölcsit emlegettem: "De én oviba járok!" Sokat segít, hogy ott a nagy. Én már attól rettegek, mi lesz, ha egyszer nem lesz ott?
Jók lettek a tökfilkók!

Anita 2009. november 11. 11:11  

Valamit akartam írni, miközben olvastam a bejegyzésedet, de akkor nem volt rá időm, azóta meg teljesen kiment a fejemből, pedig többször is próbáltam elővarázsolni az isteni szikrát. :)

Remélem, lassan belejöttök az ovikezdésbe, majd írj, hogy mi újság, jó olvasni a soraidat. Ja és én is kérnék ovis-zsákos képeket! :))))