2009. szeptember 21., hétfő

Bent Creek: Cabin in the Woods kész!

Kész lettem és nagyon tetszik! :)
Saját kávés festésű anyagomra (32 countos Murano) készült. Apróbb hibákat vétettem benne pl.: a c-d-g-p-w-z betűk színeit elnéztem. Aztán az ajtónál is variáltam egy kicsit vmint a "csodaszarvast" sem hímeztem rá. ;)
Mielőbb szeretném bekereteztetni vagy bekeretezni és a lányok szobájában a falon gyönyörködni benne! :)))
A fonalak közül is némelyiket lecseréltem, így került a hímzésbe CC ( Desert Mesqiute, Wild Berries és Cupid), WDW (Moss) és TGA (Mulberry és Peacock).


13 megjegyzés:

Judit 2009. szeptember 21. 12:04  

De szép lett!
Különösen tetszik, a víz színe! :))

Dora 2009. szeptember 21. 12:33  

Hu, ez állati jó lett!
Egyébként ez a szarvaslehagyás nem rossz ötlet! Mármint tök sok képen van olyasmi, amiket nem komálok annyira, pl a szarvas is ez a kategória, de eddig eszembe sem jutott, hogy le is hagyhatnám ami nem tetszik.

Clinique-Bogi 2009. szeptember 21. 13:34  

Akartam is írni, hogy jobbak a színei, mint az eredetinek. Most, hogy elolvastam már tudom is, miért.
Nagyon szép lett!

Márti 2009. szeptember 21. 17:48  

Gyönyörű lett és a színei... jobban el sem találhattad volna!!! Úúúúúúgy, de úúúgy tetszik!!!!

unikat 2009. szeptember 21. 19:43  

Csodálatosan szép lett!

Melinda 2009. szeptember 21. 20:09  

Megyek hozzátok lánynak!;)))

Edit 2009. szeptember 22. 7:13  

Meseszép!!! Nagyon-nagyon tetszik.

Melinda 2009. szeptember 22. 7:35  

Nagyon-nagyon tetszik!!Gyönyörű színeket válogattál hozzá!
Ügyi vagy!

Anita 2009. szeptember 22. 7:37  

Nagyon tetszik a végeredmény! :-))) (Azt meg csak zárójelben jegyzem meg, hogy a minta mindig csak iránymutatás, amit azért általban jó, ha betart az ember lánya, de néha meg jó, ha nem).

Szecsi 2009. szeptember 23. 21:11  

Engem is a színei fogtak meg, nagyon klassz élénk!
Szupi lett!

dviki 2009. szeptember 27. 9:45  

Köszönöm, lányok!!! Igazán jólesik! :)

Névtelen,  2009. szeptember 27. 14:04  

Szerintem is gyönyörű lett és valóban csak annak tűnik fel a "hiba", aki ismeri a mintát. Ezzel kapcsolatban nagyon tetszik Anita véleménye. :D