2009. július 1., szerda

Az a bizonyos "6 nem túl lényeges dolog rólam" ;)

A játékra ezúttal Szegedilány és Móni hívott és mert kedvelem ezeket a játékokat leírom hát azt a 6 dolgot!:)

- Mániákus rendszerező vagyok, nálam gyárilag be van kódolva, hogy: a távirányítók milyen sorrendben legyenek a helyükön, a papucsoknak is szépen egymás mellett kell állniuk, a lakásban lévő kisebb szőnyegek sem lehetnek egy centivel sem elcsúszva, a gyerekeim játékainak elpakolását is képes vagyok magamra vállalni, mert azok a "büdös kölkök" figyelmen kívül hagyják, hogy van egy kicsit problémás anyjuk, aki a játékokat is szín, nagyság, anyag, méret szerint csoportosítja....folytathatnám, de nem merem, hogy csak egy kicsit tűnjek....nem normálisnak. :D

- Az előzővel szinte összeegyezhetetlennek tűnik, de néha napokig! képes vagyok a rendetlenség (szétszórt játékok, itt-ott ledobált ruhák, mosogatlan edények) kellős közepén szép nyugodtan ülni és hímezni. :DDD

- A cserepes növények hozzám meghalni járnak (ill. én veszem,kapom őket, mert ha tehetnék és ismernének már messziről elkerülnének engem), ugyanis vagy túlöntözöm őket vagy kiszáradnak!Ugyanis, ha eszembe jut, hogy milyen régen öntöztem is őket, akkor rögtön adok nekik fejenként vagy egy litert. :) Az áldozataim között van már több szobafenyő, mikulásvirág, vízipálma... és még páran vannak, akiknek a nevét sem tudom. Most éppen egy bromélia éli utolsó napjait.....

- A frizurámat (ja nekem olyan nincs is,csak ha a fodrásznál vagyok;) ) is állandóan változtatom, de soha nem olyan lesz, amilyet elképzeltem, szerettem volna!Most is éppen változtatásra készülök. ;) Volt már egészen rövid (azt mindig elfeküdtem), hosszú (akkor mindig copfba volt kötve,mert nem bírom elviselni, ha a nyakamat melegíti, akkor meg minek?) és olyan hosszú is,amikor a nyakamba nem lógott, de a fülem mögé nem tudtam tűrni,dauerolt, melírozott...mondjam még?:D Színben is mindenevő voltam, most "eredetiben nyomom", ami barna és mostanában nem tervezem a változtatni.

- Köszönöm szépen, nagyon jól érzem magam a lányaim nélkül is napokig! ;)))))

- A tv szinte mindig bekapcsolva van, mert ha nem is nézem nekem kell "alapzajnak" , egyébként pedig sorozatimádó vagyok, abból is minden jöhet! Mindenben találok valami jót vagy valami rosszat! ;)))

11 megjegyzés:

Móni 2009. július 1. 15:32  

Jó olvasni ezeket rólad! :)))
Amúgy én is hívtalak ilyen játékra, sőt díjat is adtam neked! Nézz át hozzám is!

Dora 2009. július 1. 16:36  

Ez nagyon szórakoztató volt :)
A 2-on nem csodálkozom, a függőségen nem lehet változtatni :-D
A virágokon is jót nevettem, ezt akár rólam is lehetne irni. Most 3 végképp kiszáradt növény van az ablakomban. Lassan ki is dobhatnám őket :-D
A gyerekes rész is passzol rám :)

dviki 2009. július 1. 18:13  

Móni a játékba hívásod valahogy kimaradt, de majd update-elem a bejegyzésemet és köszi!!! A díj nem ment ki a fejemből (olvasd el az előző bejegyzés hozzászólásait ;) ), de annak majd egy külön bejegyzést szentelek! ;)))

Dóri,úgy örülök az ilyen "megerősítéseknek,visszajelzéseknek", ilyenkor én is jókat nevetek. És ilyenkor érzem, hogy nagyon jól "összeállt" a Sárkánycsapat, annyi közös rigolyánk, problémáink,érzéseink vannak! :DDD

Zsófi 2009. július 1. 20:06  

Jókat mosolyogtam... főleg a rendszerezős éneden... Jó volt olvasni rólad!

Szegedi lány 2009. július 1. 20:33  

Köszönöm, hogy válaszoltál! Jó volt olvasni rólad. Az első kettőt, én is írhattam volna. A frizuráról ne is beszéljek ;-)

Dora 2009. július 1. 20:45  

Ja, és jól elfelejtettem, hogy én is sorozatimádó vagyok :) Igaz sajnos most nincs tévéadásunk, igy máshonnan szerzem be őket, de akkor is :-D

unikat 2009. július 1. 21:37  

Hogy milyen jót bazsalyogtam!
Én is kicsit nem normálisak táborába tartozom, s a második pont is előfordul.

unikat 2009. július 3. 12:42  

Kukkants madj át hozzám!

dviki 2009. július 4. 8:57  

Zsófi, örülök, hogy nem ijesztettelek el! ;)))

Szegedi lány, örülök, hogy leírhattam. ;))))

Dóri,:)))))))!

Marcsi,és még mi nők mondjuk a pasikra, hogy "mind egyforma"? ;)))))
Jártam nálad és láttam és nagyon köszönöm!!! :)

Dorottya 2009. július 4. 13:37  

A pasik nem is egyformák... mindegyiknek más a csomagolása....;D
Jó volt olvasni....
Hogy Te milyen vagy....Jól elvagy a lányok nélkül... nem is értem!!! :D
Pár éve mindenki hozzám hordta gyógyulni a haldokló növényeit.... most én is hordhatnám őket valakihez, mert nagyon döglődnek ... Mostanában én is így locsolom őket. Tápoldatozok is...csak mire eszembe jut a tápoldat, addigra már nincs mire borítani...

dviki 2009. július 4. 17:57  

Dorottya, hát lehet, hogy más a csomagolás, de sajnos az szinte lényegtelen...hanem,amilyenek belül, na azzal van nekem gondom!!! ;)))
Igaz, milyen egy gonosz anya vagyok? ;) Ilyet le merek írni, hogy szeretem, ha a lányok mást "boldogítanak" és nem engem. :)))))
A növények érdekesek, én anyuhoz szoktam küldeni regenerálódni, de ami egyszer nálam volt, annak utána már másnál sincs esélye. :D
Ja és a tápoldatom nekem is van...egy polcon pihen évek óta! :D