2009. június 19., péntek

LHN: Little house neighborhood

Mivel most 3 napig nem leszek netközelben, gondoltam megmutatom, hogy mi is az éppen aktuális hímzésem(a balatoni nyaralónkba megyünk, de nem kell irigykedni, ugyanis dolgozni (festeni) fogunk. :S). ;) Ezért a tűim pihenni fognak most egy kicsit.

Már régebben megrendeltem ezt a mintát (talán az első "Ritás" rendelésem volt?), de csak most jött el az ideje, hogy bele is bökjem a tűmet.
Aztán már megvan a következő kiszemeltem is ( a hozzá való anyagot ma kaptam meg Bogitól :), aminek szerintem, amint hazaértünk neki fogok kezdeni, de erről majd később! ;)

Tehát a mai állása az újabb szerelemhímzésnek:

10 megjegyzés:

Márti 2009. június 20. 7:25  

Micsoda szépség van itt készülőben!!! :)))

Anita 2009. június 20. 8:10  

Nekem is ez jutott eszembe, hogy ez ismét valami szépség lesz! :-)))) Alig várom, élőben tapizhassam!

Dora 2009. június 20. 9:50  

Csak nem? Én is elővehetném újra ;) Nagyon kevés van meg belőle nekem.

A következő tervre is kiváncsi vagyok :)

Melinda 2009. június 20. 10:27  

Ez nekem is tervben van, annyira tetszik! És megint milyen szépen böksz!;)

Nina 2009. június 20. 12:48  

:)))) Vigyorgok, mert én már kihímeztem és annyira imádtam bökni!! Remélem Te is így leszel vele :)
Nagyon szép lesz, ezt már most látom!

Zsófi 2009. június 21. 9:12  

Nagyon szép ez a minta! Jó munkát a tűdnek hozzá (meg persze neked):)

Névtelen,  2009. június 21. 14:37  

Ez megint egy szuper választás! Nagyon tetszik :)

Melinda 2009. június 22. 9:01  

Nagyon szép mintába bökted a tűdet!!!
Nekem is nagy szerelem,de addig is majd gyönyörködök Nálad!:)

unikat 2009. június 23. 22:36  

Nagyon szép kezdet! Szerintem holnap talán már sokkal többet is tudsz mutatni belőle!

dviki 2009. június 24. 10:23  

Lányok, nagyon köszönöm!!! :)))))
Igyekezni fogok, hogy ma (esetleg holnap ;) ), már egy kicsivel többet tudjak belőle mutatni. :)