2009. május 15., péntek

BugsLife


Ez itt pedig egy újabb megkezdett és félbehagyott hímzés.;)
Ebbe már jó régen böktem bele, még mikor kezdődő kötőhártya gyulladásom volt, de én azért hímezni szerettem volna! :)
Egy "4 design"-os sorozat első mintája: Ladybug. Egy anyagon lesz egymás mellett mind a 4 és kép lesz belőle.
16-os aidára bököm 2 szállal és már régebben is írtam, hogy nem igazán szépek az x-ek. :( Szívesen csinálnám 1 szállal, de nem lehet, mert a minta amúgy is tartalmaz 1szálas x-eket és ha a 2szálasakat eggyel csinálnám, akkor hogy csinálnám az egyszálast? :))) Ezt most jól megmondtam, de ugye értitek? ;)))

3 megjegyzés:

unikat 2009. május 17. 12:41  

Én nem látok semmi kivetnivalót az x-ekben. Inkább nagyon tetszenek. Kíváncsian várom mind a négyet.

Christine 2009. május 25. 15:13  

Tényleg semmi rossz nincs az ixekben, bár fénykép alapján nehéz megítélni.

Nekem is nagyon tetszik ez a sorozat, már tervbe is van véve:)

dviki 2009. június 2. 17:37  

Marcsi, Christine: köszönöm!

Christine, akkor hát vágj bele (ill. bökj bele) és mutasd majd meg. :)