2009. február 12., csütörtök

Egy kis kitérő

Mikor elkezdtem hímezni, még úgy gondoltam, hogy csak néha-néha fogok hímezni kisebb dolgokat, néha a saját kismanóimnak és néha ajándékba a nagyobb ünnepekre a családtagoknak és barátoknak. Hááát nem így lett. ;)
Rátaláltam Rita webáruházára és akkor már tudtam, hogy nincs megállás! :D
Aztán pedig egyre több blogra rátaláltam, ahol sok- sok gyönyörűséget láttam! Most pedig teljesen magával ragadott a hímzés, bevallom, hogy már többször álmodtam is a hímzésről és a szépséges mintákról. :)))

Visszatérve az eredeti "csapásvonalra", amire a címben utaltam, az elején még úgy gondoltam, hogy mindig csak egy valamit fogok hímezni és ha készen lesz, jöhet a következő.
Mára viszont pihen a szekrényemben egy keretezésre váró, a polcon csücsül a megkezdett Maryse féle házikós és az I thee wed (Blackbird Desings). ;) Tegnapelőtt pedig belekezdtem a Flórának szánt babaköszöntőbe. :)))
Tegnap is azon dolgoztam, sajnos nem haladtam annyit amennyit szerettem volna, mert a Fanni is itthon van már hétfő óta és a két lány együtt.... inkább nem részletezem. ;) Igaz, Dóra? ;)
Ráadásul mindketten betegek, a Fanni csúnyán köhög és nagyon náthás. A Flóra is dettó, csak ő ráadásul éjszaka belázasodott (most szerencsére nem az) valamint reggel hányt is. :(

Az Anchor-os babaköszöntő jelenlegi állása pedig ez:


Lekopogom, de remélem ma is tudok majd egy kicsit haladni vele. Szeretném kikontúrozni a pillangót és jó lenne már látni a cica arcocskáját is készen.

4 megjegyzés:

Márti 2009. február 12. 10:38  

Szép lesz nagyon!!!

... én is szoktam mintákkal álmodni... :))) nem is egyszer!!!

Szentpyr 2009. február 12. 17:41  

én is hasonlóképpen vagyok a hímzéssel... ez már függőség;)?!!???!!

Dora 2009. február 12. 20:38  

Csak nem hátráltatnak az angyalkáid ;)? :-DDDD Na, megnőnek, aztán tessék szépen befogni őket hímezni, bérhímzés ;)

dviki 2009. február 13. 10:18  

Márti, ugye milyen jó még álmodni is velük? :D

Rita, függőség ez bizony!De milyen jóóóóó. ;)

Dóra, áááá nem hátráltatnak!;) Egyébként már kipróbálták a csajok a hímzést. A Fannival és a Flórával is úgy csináltuk, hogy én beleböktem, aztán megfogta és áthúzta, de csak pár böködés erejéig.