2009. január 28., szerda

Kismanók...

...illetve kisördögök! :DDD
A múltkor, amikor nálunk is esett egy kis hó, elkocsikáztunk a Balatonhoz, hogy egy kicsit szánkózzunk a jégen.
Voltunk már régebben is, messzire nem merészkedünk, csak a parttól pár méterre sétálunk be.
Idén is készítettünk pár fotót közben, a csajok élvezték, bár volt pár "necces" pillanat. ;)

A Fanni, Flóra és Apa szánkóznak és fényképezek. Mindkét csajon van kesztyű. Megy a móka, egyszercsak minden előzmény nélkül a Fanni elkezd sírni. Csak nézünk Apával, hogy mi a gond így hirtelen???
Mire az én lányom, még mindig sírva: Fááázik a kezem!
Csak azt nem értem, hogy 5 évesen ezt miért nem lehet, már sírás és hiszti nélkül elmondani? :)
Most mutatok pár akkor készült fotót. Én nem vagyok rajta egyiken sem, mert az én reszortom a fényképezés. ;)
Igaz, nagyon nem is bánom, mert nem vagyok "szalonképes":))).A gond akkor van, amikor az oviba kellene vinni családi fényképet és meg mondom az ovónéniknek, hogy nekünk olyan nincs. :DDD
Mióta gyerekeink vannak, talán 10-15 fénykép van, amin szerepelek, de bár ne lennének! :DDD



9 megjegyzés:

Delfike 2009. január 28. 12:13  

Nagyon aranyosak a csemetéid!
Nálunk detto ez a helyzet,jobb szeretek én lenni a fényképezőgép másik oldalán.Sajnos párom is így van vele. ;)

dviki 2009. január 28. 12:26  

Köszönöm, Delfike. :)
Én ilyenkor mindig azt mondom,hogy bárcsak olyan jók lennének, mint amennyire aranyosak, szépek. :D
Viszont egy másik közhely, hogy inkább rosszak legyenek, mint betegek. :)
A fényképekkel kapcsolatban, meg csak annyit, hogy erre már én is rájöttem. Ugyanis a blogodon kerestem rólad fényképet,(hátha felismerlek, ha találkoztunk már a játékboltban) és alig találtam. ;)

Dora 2009. január 28. 12:59  

Pedig Viki, én rád is kiváncsi lennék!
A csajok nagyon édesek! :)))
Nem is értem, hogy miért nem érted meg hogy csak sirva lehet egy 5 évesnek közölni, hogy fázik a keze :-DDDD Ez tök természetes, és olyan "édes" ;) :-DDDDD
Ettől én is megőrülök, Kolosnak az a "kedvenc" ordítása hogy az ebéd közben maszatos lesz a szája, mint akit ölnek, úgy ordít, mostmár végre megjegyeztem, hogy azért mert maszatos lett a szája, és utálja, de hogy miért nem lehet azt mondani, hogy "Anya, töröld meg a szám!" vagy "Anya, kérek egy szalvétát!" Nem, az annyira egyszerű lenne, sokkal jobb a drága édesanyja idegein táncolni ;) és ész nélkül ordítani.

Dora 2009. január 28. 13:00  

Ja, fényképek. Nekem is a megjegyzésekhez egy 2000-ben készült kép van :-D Akkor még 48 kg voltam, és normális formám. Régi szép idők...

dviki 2009. január 28. 13:12  

Dóra, erre csak azt tudom mondani... :DDDDD
Nálunk a Flóra, akinek vannak "stiklijei", anyuval el is neveztük Kicsi Monk-nak ( a tévésorozat után):D, zavarja, ha a hosszúújjú body felcsúszik a kezén, a chips között, ha talál olyat, amin van egy kis zöldes vagy égettebb rész, azt nem eszi meg és még sorolhatnám! ;)

Én 48 kg, ha jól emlékszel ált. iskolás koromban voltam. :DDD
A szülések után (nem közben!) viszont jól felhízlaltam magam, ezért "bújkálok"legalább a fényképező elől.
Így aztán elképzelhetsz szép vékony kétgyerekes anyukának! :DDD

Dora 2009. január 28. 13:42  

Asszem egyenlőre nálunk is Kolos a "gázos" gyerek :-D
Neki is vannak ilyen dolgai, Kolos azt utálja, ha túl hosszú az újja a pólónak, ha hálózsákban kell aludni, és nem tudja kirakni a lábát, ő is utálja a zöldes-égett részeket mondjuk chipsen, utálja ha maszatos a keze, szája, úgyhogy állandóan kezet mos, hisztirohamot kap a spongyabobos alsónadrágoktól, pedig a mesét sem ismeri, és lehetne még sorolni. Ja, nem mehetek soha mögötte, vagy előtte, mert nem mehetek a sínen amin ő :-DDDDD Mert hát ugye ő általában kisvonat, vagy villamos, de van hogy busz, vagy troli, vagy cica, vagy kutya, vagy Remy a patkány, vagy tudomisén. De sosem Kolos. :-DDDD Állitólag ez túl hosszú név, és nem fér rá :-DDD

dviki 2009. január 28. 15:47  

Dóra, nekünk aztán jól kijutott a gyerekekből! ;))) Mert megérdemeljük!? :DDD

Szentpyr 2009. január 28. 20:15  

micsoda kék szemű kis angyalördögöcskék;)!

dviki 2009. január 29. 10:40  

Rita, köszi! És nagyon találó a megfogalmazás,hogy "angyalördögöcskék"! :DDD