2008. október 21., kedd

"A" keresztszemes hímzés


Két évvel ezelőtt a két kismanóm (Fanni és Flóra) kapott ajándékba két keresztszemes kis díszpárnát... Így kezdődött, vagyis ezek a kis apróságok juttatták eszembe, hogy mikor az első kislányommal voltam terhes már egyszer nekiláttam a hímzésnek.
Aztán a születése után valahogy, szépen lassacskán elfelejtődött.
A párnák viszont újból eszembe juttatták és nekiláttam keresgélni a neten. Először rátaláltam az NLC fórumon a Keresztszemes topikra és ott sok kedves és segítőkész "ismeretlenre". ;)

Az első hímzés egy babaköszöntő volt ( Tatty Teddy), barátnőm kislányának készült.




2 megjegyzés:

Szentpyr 2008. november 25. 19:47  

na és mi lesz a folytatással:)????
Nagyon szép neveket választottatok a lánykáknak...

dviki 2008. december 8. 10:08  

Szia Rita!
Örülök, hogy rámtaláltál! :)
Na igen, most kicsit(nagyon) hanyagoltam a blogomat, de nemsokára beleerősítek!
Köszi, hogy "erre jártál" és írtál!